Program do finansów domowych

1. Data: 2006-12-29 16:28:53

Temat: Program do finansów domowych
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję jakiegoś fajnego programu do zarządzania domowym portfelem. Do tej
pory używałem excela, ale to mnie powoli przerosło. A takie coś bardzo
pomaga trzymać dyscyplinę finansową. Zresztą w mijającym roku mi się i tak
nie za bardzo udało, bo tylko jeden miesiąc zakończyłem na plusie ;)
Chciałbym żeby program miał możliwość wpisywania wydatków w kilku
kategoriach, wpisywania zmian na koncie oraz prowadzenia dodatkowych
szczegółowych statystyk, jak na przykład wyliczanie średniego spalania auta,
wykresy miesięczne wydatków na poszczególne kategorie albo średnie
tygodniowe wydatki na art. spożywcze. No i oczywiście najlepiej, żeby nie
był drogi.
Możecie coś polecić?

--
Pozdrawiam, Przemek

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić", nie powinien przeszkadzać
temu, który to robi. (przysłowie chińskie)

2. Data: 2006-12-29 16:37:26

Temat: Re: Program do finansów domowych
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie wystukał:

> [...]
> wykresy miesięczne wydatków na poszczególne kategorie albo średnie
> tygodniowe wydatki na art. spożywcze. No i oczywiście najlepiej, żeby nie

Dzisiaj na pl.comp.lang.delphi ktoś anonsował że puszcza do testów swój
program do w/w: <http://sourceforge.net/projects/cmanager/>. Co w nim jest
- nie wiem, ale obejrzeć można. :)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

3. Data: 2006-12-29 23:24:41

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-12-29 17:28, Madoniowie napisał(a):
>.
> Możecie coś polecić?

Polecam program AceMoney, chyba spełni wszystkie Twoje oczekiwania (na
pewno nie liczy średniego spalania samochodu) a poza tym ma wszystko
inne. Program jak pamiętam bez problemu do znalezieni w sieci.
Shareware-najnowsze wersje lub starsze za free. Jak poszukasz to do
znalezienia wersja PL.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2006-12-30 13:18:22

Od: "ok_br" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Przemku,

ja używam programu Procent od paru lat i z czystem sumieniem mogę
polecić. Przedtem używałam Skarbnika, ale za mało elastyczny i
miałam do czynienia z Menagerem Finansów, ale tam nie działasz
intuicyjnie :-)

www.procent.skynet.com.pl

Pozdrawiam
Dorota

5. Data: 2006-12-30 14:23:00

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" raczył napisać:

> Dzisiaj na pl.comp.lang.delphi ktoś anonsował że puszcza do testów
> swój program do w/w: <http://sourceforge.net/projects/cmanager/>. Co
> w nim jest - nie wiem, ale obejrzeć można. :)

Powiem szczerze, że wygląda zachęcająco :)

--
Pozdrawiam, Przemek

Lepiej jest być sługą lwa z dobrego domu niż dwustu szczurów z mojego
gatunku. (Wolter)

6. Data: 2006-12-30 21:19:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

program nazywa się PROCENT, używam od lat. Byl kiedyś na plycie z
Komputer Swiat.

7. Data: 2006-12-31 08:39:01

Od: RaFi B <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie napisał(a):
> [...]
> wykresy miesięczne wydatków na poszczególne kategorie albo średnie
> tygodniowe wydatki na art. spożywcze. No i oczywiście najlepiej, żeby nie

Kiedyś też szukałem i zdecydowałem się na Skarbnika firmy Insert. Jest
naprawdę dobry . Wypróbuj demo

RaFiB

8. Data: 2007-01-02 11:30:44

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie <m...@w...go2.pl> napisał(a):

> Powiem szczerze, że wygląda zachęcająco :)

Przyjemny, tyle że przekształcanie planów w zrealizowane wydatki cos nie
chodzi tak jak powinno, przynajmniej u mnie.

bateria kuchenna z wylwką - dziwny smak wody
kafelki na podłodze w kuchni - problem
Tu się chwalę :)
[OT] Corrida
Żel do prania Dash