Program komputerowy do projektowania ogrodow

1. Data: 2000-12-10 19:16:50

Temat: Program komputerowy do projektowania ogrodow
Od: "Miras" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie. Gdzies kiedys to sie mi "obiło" o oczy, szukalem ale
niestety nie zanalazlem ponownie. Jesli znacie nazwe programu i producenta
to bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2000-12-11 10:45:19

Od: "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 D Landscape, podobno już oficjalnie dostępny w Polsce, producenta nie
pamietam- sprawdż na wyszukiwarce.
ale:
nietani
po angielsku
nazwy roslin po łacinie lub po angielsku
strasznie trudno wprowadzic wymiary naszego terenu
brak niektórych ważnych w kraju elementów, np siatki czy paneli z siatki.
lub niektórych naszych typowych drzew ( sosna, świerk)
Mnie nie zadziałała np. reklamowana funkcja "pokazuje ogród za 5,10...lat.
Ogólnie - może dla fachowców.
Pozdrawiam
Ewa
Miras napisał(a) w wiadomości: <910pi5$6fa$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2000-12-11 11:45:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nietani
> po angielsku
> nazwy roslin po łacinie lub po angielsku

Jeśli ktoś projektuje ogród, to powinien być fachowcem, a w takim razie
łacina to WKW chyba?

> strasznie trudno wprowadzic wymiary naszego terenu
Dlaczego? Przecież można zmienić system na metryczny?

> brak niektórych ważnych w kraju elementów, np siatki czy paneli z siatki.

Fakt.

> lub niektórych naszych typowych drzew ( sosna, ?wierk)

Drzewa są - tylko poszukać.
> Mnie nie zadziałała np. reklamowana funkcja "pokazuje ogród za 5,10...lat.

Mnie zadziałała, ale jak! Dwumetrowe tulipany na przykład:)
> Ogólnie - może dla fachowców.
I to cierpliwych;)

Pozdrawiam, Basia.

Fikus benjamina