Re: Róże!

1. Data: 2000-11-27 16:32:05

Temat: Re: Róże!
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, ja nie ogladam bo nie mam tego programu, ale zebys Ty nie
ogladala....spisz jeszcze o tej porze?
Udalo Ci sie jeszcze cos dokupic?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

2. Data: 2000-11-28 07:02:42

Temat: Program o ogrodach , było: Róże
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Czesc, ja nie ogladam bo nie mam tego programu, ....

Wiesiu, chyba jednak masz. Sprawdź na programie lokalnym ( u Ciebie na 7-
Szczecin ) w soboty o godz.9.00 - "Ogrody bez granic"
Jest to część ogólnopolskiego programu regionalnego i jest dostępny dla
wszystkich, nawet poza kablówką.

Pozdrawiam
Majka

3. Data: 2000-11-28 10:41:02

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. o tej porze to ja jeszcze spie...co innego, gdyby nadawali o
pierwszej w nocy :-))! roz prawie nie kupilam. tylko Chicago Peace na
oslode. w tym roku wybor w warszawie byl wiecej niz marny :-(((.
Dorota

4. Data: 2000-11-28 18:11:59

Temat: Re: Program o ogrodach , było: Róże
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, ogladam tylko te programy. ktore serwuje mi kablowka, nie ma w nim
telewizji regionalnej, musialabym ogladac go chyba poza kablowka, ale jak,
anteny telewizyjnej nie mam na dachu, moze przez talerz od satelity?
Za to w niedziele na TVP2 po 8 rano w programie lokalnym ze Szczecina
pokazuje swoj ogrod i rosliny nasza "ulubiona" pani z Hortulusa.

5. Data: 2000-11-29 07:05:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Za to w niedziele na TVP2 po 8 rano w programie lokalnym ze Szczecina
> pokazuje swoj ogrod i rosliny nasza "ulubiona" pani z Hortulusa.

Czemu ulubiona w cudzysłowie? Hortulus, chyba ten sam? opanował program "Na
działce i w ogrodzie" (TV 1 sobota, 6:30) i osobiście mam na ten temat
uczucia więcej niż mieszane.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-11-29 18:23:47

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrod mi sie podoba, w naturze wyglada lepiej niz w TV ale mialysmy z Majka
nie bardzo sympatyczne spotkanie z wlascicielka Hortulusa i od tej pory
(tu nawet nie pomaga moj lokalny patriotyzm) ogladam te programy z mniejsza
przyjemnoscia.

7. Data: 2000-12-01 12:03:27

Od: "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jeszce sa programy o ogrodach w TV? ratujcie, bo z tęsknoty za wiosną
oglądam stare kasety z zeszłorocznym programem o ogrodach ( program
angielski).
ewa

8. Data: 2000-12-04 12:28:48

Temat: Re: Program o ogrodach , byĹ,o: Róże
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa ZĹ,otowska" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Jakie jeszce sa programy o ogrodach w TV? ratujcie, bo z tÄ(TM)sknoty za
wiosnÄ...
> oglÄ...dam stare kasety z zeszĹ,orocznym programem o ogrodach ( program
> angielski).

No jest ten polski w soboty na TVP1. Ale jeśli oglądasz angielskie, to chyba
nie ma sensu zniżanie się do tego poziomu:)
Ostatnio pokazywali przycinanie wrzosów - teraz, a całkiem niedawno na
grupie było mówione, że przycinanie czegokolwiek o tej porze roku to prosta
droga do przemarzania pędów.

Pozdrawiam, Basia.

Re: zywa choinka
jodła koreańska