Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Programowanie dzieci u Iluminatów Re: Programowanie dzieci przez Iluminatów

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Programowanie dzieci przez Iluminatów

« poprzedni post następny post »
Data: 2008-04-28 10:12:05
Temat: Re: Programowanie dzieci przez Iluminatów
Od: Kolo <k...@i...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki



To na razie tyle z tego co przetłumaczyłem.
Tekst robi się coraz bardziej zwariowany więc
mam trudności momentami w zrozumieniu autorki.
Dalsza część wydaje się miejscami trochę
bardziej strawna, w sumie jest 75 stron tych
koszmarów. Te eksperymenty z psychiką przypominają
program MK Ultra zapoczątkowany przez Josefa Mengele
w Auschwitz a kontynuowany dalej w Stanach i pewnie
także w innych krajach, znaleźć informacje na ten temat
można w Internecie.



24


jak ten kryształ czy ozdoba z metalu. Gdy dziecko wyrazi chęć
bycia takim
wartościowym. Trener chwaląc piękno ozdoby mówi, że trzeba sobie na
to i na nią
zasłużyć, czyli przejść przez te wszystkie wyżej podane kroki
dyscypliny.
Zaczyna się to w wieku od 2 do 3 lat. I ten pierścień jest jak
marchewka przez
nosem dziecka trzymana by potrafiło przejść ten długi proces
kształcący i tego
się od niego domagają. Bycie drogim kamieniem czy metalem oznacza
wysoki status
dziecka i pochwały. Ceną jest przejście przez długi proces
"kształcenia" będący
jego zaplanowanym wykorzystywaniem, gdzie dziecko musi spełniać
wszelkie żądania
trenera.

W tym czasie dziecko jest poddawane działaniom narkotyków, hipnozy,
wstrząsów
elektrycznych i innych traum psychicznych aby zasłużyć na swoje
klejnoty czy
ozdoby z metalu. Świadczą one o rozszczepieniach wewnątrz jego
psychiki.

AMETYST: to zwykle pierwszy kamień, który dziecko otrzymuje i jest
związany
z nakazem milczenia o sprawach Kultu. Odpowiada to pierwszemu krokowi
dyscypliny. Każdy krok jest sprzężony z otrzymaniem przez dziecko
jakiegoś
klejnotu lub ozdoby z szlachetnego metalu.

RUBIN: często jest następnym kamieniem związanym z wykorzystywaniem
seksualnym,
i z wewnętrznymi seksualnymi rozszczepieniami. Dziecko przeżywa
traumy związane
ze sferą seksu powstają niewolniczo-seksualne rozszczepienia, gdy
dziecko
świadczy dorosłym usługi seksualne w nagrodę otrzymuje rubin samo
będąc tym
"rubinem".

SZMARAGD: na tę ozdobę można zasłużyć w wieku 12-15 lat. Jest on
bardzo ceniony
otrzymuje się go za wierność Rodzinie, czarownictwo, osiągnięcia
duchowe, dalej
czarny kot jeszcze staje się dodatkowo towarzyszem dzieci
Szmaragdowych.

DIAMENT:
To najcenniejszy kamień szlachetny nie wszystkie dzieci na niego
sobie zasłużą.
Jest on świadectwem wielkich osiągnięć można go otrzymać dopiero
będąc dorosłym

25


po wypełnieniu surowych zadań. Jest to nadzorca, kontroler w
kryształowym
systemie rozszczepień. "Diament" przeszedł 12 stopni dyscypliny i
inne nie
zwykłe próby i odznacza się najwyższym stopniem wierności Rodzinie.
"Rodzinne
Klejnoty" są przekazywane następnie młodszym członkom Rodziny.
Wszystkie
rody Iluminatów przekazują swe pilnie strzeżone klejnoty dalszym
pokoleniom.
Tak są nagradzane dzieci, które przeszły swe programowanie. Dziecko
noszące
rubin jako pierścień lub broszkę może być wykorzystywane przez
dziadków,
rodziców kamień jest tego oznaką. Przy rytualnych okazjach może dziecko
nosić te ozdoby określające jego status. Nosząc te rubinowe
wisiorki czy
czy szmaragdową bransoletkę dziecko jest rzeczywiście dumne z tego,
Kult
jest opętany przez ideę wysokiego statusu. Dzieci przejmują tę
postawę od
dorosłych jako, że robią oni wokół tego wiele zamieszania. Co
stwarza dla
dziecka wielką zachętę.


Propozycje mogące wspomóc usunięcie tego zaprogramowania
Programowanie kolorami: pracując tu nad zdeprogramowaniem trzeba
nawiązać
dobrą komunikację z rozszczepieniami wewnętrznymi i z zewnętrznym
terapeutą.
Kiedy się zauważy, że pewne części psyche mają inklinacje to pewnych
określonych
kolorów, trzeba dociec jak doszły one do tego przekonania. Trzeba
troskliwie
odkryć jak zostały one w nie wmontowane. Mogą się tak ujawnić wczesne
rozszczepienia pełne smutku z powodu ogromu oszustw i gwałtów im
wyrządzonych.
Te fragmenty psyche nie potrafią się jeszcze porozumiewać ustnie mogą to
zrobić malując lub próbować kolażami pokazać jak wygląda ich
rzeczywistość.
Trzeba im troskliwie wyjaśnić, że nie są one kolorami lecz częścią
całej osoby.
Osoba doświadczająca tego deprogramowania może widzieć jakiś czas
nawarstwienia
kolorów co może być nieprzyjemne, widzi się bowiem obiekty
zabarwione na żółto
czy zielono. Wymaga to cierpliwości, by się zorientować w realnym
świecie
i przejść ten trudny okres.

Programowanie klejnotami jest bardziej kompleksowe jako, że
wyobrażenia dziecka
jego skłonności duma ze statusu może się ulokować w tych
rozszczepieniach.

26

Rubiny, Szmaragdy, Diamenty to są wyższe rozszczepienia pełnią role
przywódcze
zarówno w świecie wewnętrznym jak i zewnętrznym. Jest pomocne
uznanie ich
roli w systemie psychicznym pojąć jak czują i dlaczego trwają w
Kulcie i czemu
się wzdragają przed jego opuszczeniem, bo mają w nim zagwarantowaną
ważną pozycję.
Klejnoty mogą się stać kierownikami systemu psychicznego i
sprzymierzeńcami
w opuszczaniu Kultu, gdyż gwarantują jego bezpieczeństwo. Lecz
często są oporni
na opuszczenie Kultu bo przypominają sobie tylko nagrody jakie
otrzymali
za dobrze wykonane zadania i nauczyły się traumatyczne przeżycia
pozostawiać
mniej wartościowym rozszczepieniom. Nie przypominają sobie gwałtów
na nich
dokonanych a tylko pochwały, że są kimś wartościowym cenią sobie
więc swoją
przywódczą rolę.


Trzeba zrozumieć co znaczy dla nich opuszczenie Kultu, zrozumieć ich
motywy
i pokazać im zdrowe alternatywy zaspokajające ich potrzeby poza Kultem.
Klejnotom przyznana jest rola kierownicza a więc przywództwo w
wewnętrznych
debatach stanowi to dla nich odszkodowanie za utratę zewnętrznego
kierownictwa.

Znaczenie Klejnotów dla tego co przeżył programowanie to uznanie, które
oferują. Trzeba zobaczyć, że różne fragmenty psychiki nie mają powodu by
sobie przypominać gwałty i traumy którym były poddane. Terapeuta
musi tym
częściom psychiki uświadomić, delikatnie, że były wykorzystywane i
że stanowią
całość z niższą częścią psyche. Fragmenty starszych rozszczepień trzeba
nauczyć umiejętności wyrażania uczuć. Początkowo jest im trudno przyjąć,
że zostali oszukani przez Kult i uświadomienie sobie, że gwałt wobec
swych
niższych części był gwałtem wobec samego siebie. Kiedy się dotrze do
tego punktu
może wystąpić depresja ale może to i nadać systemowi psychicznemu wielką
stabilność i siłę wypływającą z uwolnienia się od Kultu. To tyle na
temat
programowania kolorami, metalami i klejnotami. Inne sposoby
programowania
zostaną omówione w następnym rozdziale.


27


Rozdział 6: Programowanie fal mózgowych
Ten rozdział dotyczy programowania fal mózgowych. Programowanie to
zależy
od wielu czynników takich jak zdolność dziecka do fragmentacji, Regionu
kraju, gdzie dorasta, od zdolności trenera z którym dziecko ma kontakt,
fizycznych środków pomocniczych czyli wyposażenia. Nie ma jednej recepty
pasującej do każdej osoby więc sposoby tego programowania się bardzo
różnią.
Coraz częściej programujący omawiają swe metody w Internecie
oceniając swe
sukcesy i porażki na forum narodowym i międzynarodowym. Nie ma
jednolitej
metodyki tego programowania. Często zależy to od samego dziecka i
nastroju
programującego. Różne grupy odmiennie organizują systemy psychiczne
dzieci
osiągając zróżnicowane rezultaty.

Jak wygląda to programowanie? Młodego dzieciaka wprowadza się w głęboki
trans i uczy go wytwarzać pewien wzorzec fal mózgowych. Jest to
trudna sprawa
i nie wszystkie dzieci potrafią to zrobić. Celem jest np. osiągnięcie
stanu, w którym mózg wytwarza fale delta co jest badane z pomocą EEG
i elektrod
umocowanych na głowie dziecka. Zwykle w tej początkowej fazie trzech
trenerów
"opracowywuje" jednego dzieciaka. Jeden przygotowuje hipnotyczny
środek by
zainicjować stadium transowe. Umocowuje się używane w szpitalach
elektrody
na głowie. Kiedy zainicjowany zostanie stan delta elektrody się odkłada,
służą one tylko do wykazania tego stanu.

Tak przygotowane dziecko leży odprężone na stole trenera. Dziecko
jest w wieku
8-miu lat, młodsze nie mają rozwiniętej wystarczająco kory mózgowej
i próby
z nimi skończyły się niepowodzeniem i prowadziły do uszkodzeń
neurologicznych.
Trener oświadcza dziecku co go czeka, że stan delta jest dobry i że
będzie
wiedziało kiedy ten stan osiągnie mówi mu się to w stanie transu. Trener
opowiada teraz rozszczepionej osobowości, która się ujawniła, że będzie
podstawą systemu psychicznego.

Następnie dziecko poddaje się wstrząsom elektrycznym, by zwiększyć jego
zdolności do uczenia się. To wyprowadza dziecko ze stanu zamroczenia.

28

Chce się teraz przypodobać trenerowi. Trener mówi mu, że powinno wykonać
pewne duchowe ćwiczenia. Każe mu liczyć wstecz by wprowadzić się
ponownie
w głęboki trans. Mogą być zalecone i inne ustne ćwiczenia by ten
stan transu
pogłębić. Kiedy trener od spraw technicznych zauważy fale delta daje
znak ręką.
Werbalny trener zaraz chwali dziecko za to niebywałe osiągnięcie mówiąc
mu, że jest stanie delta. Kiedy dziecko spróbuje wyjść z tego stanu
trener
okazując wściekłość karci je, poddając elektrowstrząsom i każe mu wrócić
z powrotem do stanu delta.

Wprowadzanie z liczeniem się powtarza aż stan delta zostanie znowu
osiągnięty.
Każde wejście w ten stan jest nagradzane tak, aż dziecku uda się w
nim przez
dłuższy czas wytrwać. Trener wykorzystuje zasady Biofeedbacku by nauczyć
dziecko wytwarzać pożądany wzór fal mózgowych. Kiedy szablony psychiczne
potrafią utrzymać wzór delta są nagradzane. Powtarza się to miesiącami.


Trener ma teraz szablon psychiczny, który może dzielić i tworzyć z niego
podstawę dla nowego systemu wewnętrznego. I robią to z
wykorzystaniem hipnozy
narkotyków i wstrząsów. Kiedy się to uda nowo stworzony system
psychiczny
pokazuje na EEG zapis fal delta. Ten system psychiczny uczy się co
to znaczy
być "delta". Wyświetla się mu znak delty /trójkąt/ projektorem nad głową
trenerzy naszą stroje z tym znakiem podobnie ofiara nosi ubranie z
deltą, by
ten symbol wdrukować w psyche. Fragmentom psychiki mówi się co to
znaczy być
deltą. Robi się to w stanie hipnozy i rozszczepienia uczy się
zachowań właściwych
dla stanu delta. Stawia się ich przed zadaniami typu delta,
pokazując przyśpieszone
filmy. Można tak stworzyć podobną do działania komputera strukturę
psychiczną
podczas, gdy ofiara leży w głębokim transie bez myśli, które się
usuwa w procesie
traumatującym. To było kilka przykładów indukowania delta programowania.

Inne rodzaje fal mózgowych indukuje się podobnie. Podstawą
programowania są
wczesne fragmenty osobowości dziecka odłamki rozbitego jądra
psychiki. Zwykle
te struktury psychiczne dzieli się na:

29


Typ alfa: najłatwiej osiągalny ten stan psychiczny osiągają go
najmłodsze jak i
najłatwiej dostępne rozszczepienia systemu. Młode dzieci potrafią długo
przebywać w tym stanie mózgowej aktywności, inne wzorce fal można
osiągnąć po
długim treningu. Programowanie dostępu do systemu, kody dostępu i
seksualne
rozszczepienia tworzy się w tym stanie kojarząc je zwykle z kolorem
czerwonym.

Typ beta: to drugi łatwo osiągalny stan związany często z
agresywnymi impulsami.
Stan beta to obrońcy Kultu, wewnętrzni wojownicy militarnych
systemów psychicznych.
Mogą być kodowani kolorem niebieskim.

Typ gamma: nadzwyczaj wierne Kultowi rozszczepienia wykazują więcej
emocji niż
inne typy. Programowanie samobójstwa jest tutaj zaszczepiane jako,
że prędzej
te rozszczepienia zginą niż zdradzą Rodzinę. Programowanie wiedzy
jest też
praktykowane tutaj jako, że w tym stanie, można się łatwo i szybko
uczyć. Wiele
różnych języków mogą tu te różne rozszczepienia opanować. Iluminaci
chętnie
programują wielojęzyczność może to być do ośmiu starych i
nowożytnych języków.


Typ delta: jest typ kognitywny zwykle bardzo podzielony. Może
zajmować przywódczą,
kontrolującą role wśród innych typów prezentujących inne wzorce
falowe. Typ delta
może być skonfigurowany jak komputer, delta rozszczepienia są
nieemocjonalne
obdarzone fotograficzną pamięcią mogą dzielić pamięć z innymi
fragmentami
systemu psychicznego, szczególnie jeśli prowadzano programowanie w
tym celu by
nastąpiła amnezja. Typ delta może się dzielić na trzy stopnie
zapewnia to
bezpieczeństwo, gdy chodzi o dostęp do poufnej informacji.

Sprawy dotyczące metod programowania mogą być przydzielone temu
typowi. Wewnętrzni
programiści, destruktywne, psychotycze formy bronią dostępu do
systemu psychicznego
tak od wewnątrz jak i od zewnątrz. Kodowane są kolorami
pomarańczowym, niebieskim
lub purpurowym zapewnia to także dostęp do wyższych rozszczepień jak
Klejnoty
i fragmentów kierowniczych psyche.

Typ epsilon: to "utajniony system" powiązany z CIA i wyższymi kręgami
Rządowymi.
Programowanie zamachowców może dotyczyć tego typu lub systemu beta
zależy to
od trenera. Tajne operacje, akcje kurierskie, maskowanie się umiejętność
wyjścia z trudnych sytuacji jako że sprawia on wrażenie kameleona są
wypełniane
przez ten typ. Kodowany zwykle kolorem brązowym.

30

Typy Phi, Theta i Omega: to negatywne duchowo programowania. Są to
ciemne rytualne
rozszczepienia biorące udział w krwawych ceremoniach i ofiarach.
Wewnętrzni
magowie, jasnowidzący, media, wykładowcy i praktycy okultyzmu tworzą
ten typ,
posiadają bardzo rozwiniętą prawą półkulę i znaczne zdolności
wchodzenia w trans.
Kolor kodujący zwykle czarny.

To jest przegląd najważniejszych typów charakteryzowanych przez różne
częstości
falowe mózgu. Programowaniu temu są wielokrotnie ponawianemu są
poddawani w wieku
od 8 do 21 lat.


Propozycje:
Programowanie prowadzące do umiejętności wytwarzania odpowiednich
wzorców mózgowych
częstotliwości jest kompleksowe i oznacza automatycznie powstanie
barier dla
pamięci między różnymi stanami mózgowej aktywności. Wzmacnia się to
wstrząsami
elektrycznymi aby zapobiec cofnięciu się zaprogramowania. Wewnętrzne
systemy
kontroli mają też swój udział w umacnianiu zaprogramowania dzieje
się to podczas
snu osoby programowanej.

Wszystkie typy falowe mają swych kontrolerów systemu zwykle jest ich
trzech,
/Iluminaci lubią triady jako mistycznie najstabilniejszą liczbę.
Wierzą, że
założone na triadach systemy są szczególnie trwałe wprost nie do
złamania. Często
zaprogramowane są dwa rozgałęzienia, trzech nośników wspomnień i
trzech kontrolerów
systemu itd/. Z pomocą terapeuty musi osoba, która przeszła programowanie
poznać te mechanizmy kontroli i ich pośredników. Oni tam są, gdyż
trener ich
wytworzył, by się z nimi komunikować i otrzymywać od nich
sprawozdania. Często
mają oni kompletną wiedzę o własnym systemie. Nie wykazują żadnych
emocji nie mając
wiedzy o cierpieniach i bólu, który ich stworzył. Jest to zimny pełen
dystansu
mechanizm od którego zdolności zależy przeżycie osoby. Stają się
wrogo nastawieni
kiedy im wspomnieć o gwałtach dokonanych nad nimi, uważają, że mają
lepsze
rozeznanie i są ponad takimi rzeczami jak gwałt /a to kłamstwo, które
im wciśnięto/.

Trzeba czasu i cierpliwości, by pojąć ich potrzeby i frustracje,
wyjaśniać im, że
stanowią w rzeczywistości fragmenty jednej osoby, wszystkie one były
wykorzystywane
chociaż o tym zapomniały zezwolić im na zakwestionowanie ich
dotychczasowej wierności.
Te systemy są opanowane przez strach przed karą, strach przed
wspomnieniami, są to
najbardziej torturowane systemy, którym obiecano zapomnienie za
współpracę.
Ich obawy są realne i powinny zostać zaakceptowane, bowiem zakodowane
w nich
programy zniszczenia i zalewu psychiki wspomnieniami obniżają
zdolności do
działania całości systemu.

Programowanie zalewu psychiki wspomnieniami: robi się w celu ukarania
systemu
kiedy grozi osłabienie wewnętrznego zaprogramowania lub możliwość
dostępu do
niego osoby niepowołanej. Kiedy fala za falą zaczną napływać
wspomnienia co się
często dzieje podczas terapii trzeba je spowolnić. Potrzebna tu rozmowa
z wewnętrznymi kontrolerami lub z typami Delta, którzy zezwalają na
ten zalew
wspomnień. Muszą sobie oni uświadomić, że cały system zostanie przez
to osłabiony,
gdy amnezyjne i główne fragmenty ulegną zniszczeniu w wyniku
traumatycznych
przeżyć.

Należy z nimi pertraktować. Modlitwa może też w tej sytuacji pomóc.
By zapewnić
bezpieczeństwo potrzeba jednak terapii stacjonarnej, gdyż mogły
zostać zaktywowane
programy niszczące. Programowanie samobójstwa często jest wkodowane i
wymaga to
wielkiej uwagi od terapeuty pragnącego cofnąć to zaprogramowanie. Aby
cofnąć
zdolność do wchodzenia w różne wzorce falowe wymagana jest pomoc z
zewnątrz
i pobyt w klinice by udaremnić ewentualne próby samobójcze. Trzeba
nawiązać
wewnętrzną współprace w systemie. Zmienić zadania rozszczepień
psychicznych
dotychczasowi programiści powinni spróbować deprogramowania,
fragmenty karzące
stać się obrońcami, wewnętrzni donosiciele informujący Kult powinni
zatroszczyć
się o komunikację wewnątrz systemu by zapewnić mu bezpieczeństwo.

To są propozycje możliwych zmian. Trzeba się tutaj zaprzyjaźnić z
kontrolerami
wewnętrznymi staną się oni silnymi sprzymierzeńcami terapeuty w
umacnianiu
poczucia bezpieczeństwa tego kto doświadczył tych przeżyć.

32


Rozdział 7: Programowanie militarne

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
29.04 Kolo
29.04 Kolo
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem