Programy "księgujące" budżet domowy

1. Data: 2004-12-29 21:22:31

Temat: Re: Programy "księgujące" budżet domowy
Od: Piotr Wolski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję jakiegoś programu freeware do prowadzenia budżetu domowego czy
> małofirmowego.

Sprobuj Home Budget. Kiedys go uzywalem i bardzo mi odpowiadal, a
przegladalem wiele programow. Znajdziesz pewnie przez Googla. Niestety -
jest anglojezyczny.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2004-12-29 21:26:49

Od: Piotr Wolski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Guglu jakies glupoty wyskakuja. To chyba jest ten:

http://www.download.com/Home-Budget/3000-2057_4-8712
805.html?tag=lst-0-1

3. Data: 2004-12-30 17:30:35

Temat: Programy "księgujące" budżet domowy
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuje jeszcze tutaj, bo post ten na pl.biznes przeszedł bez
echa.
Poszukuję jakiegoś programu freeware do prowadzenia budżetu
domowego czy małofirmowego. Nie musi być duży, ważne jedynie,
żeby miał mozliwośc grupowania wydatków w kategorie (tworzone
samodzielnie) z możliwością ich zagnieżdżania i żeby miał aktywną
funkcje zapisu tego, co się stworzy - to ostatnie jest niby
oczywiste, ale juz na wstępie odstrzeliło mi 90% programów, jakie
udało mi się znaleźć przez gugla: wszystkei 'skarbniki' i
'procenty' skądinąd bardzo fajne i doskonale mi odpowiadające
programy są shareware'ami z mnóstwem ograniczeń powodujących, że
są one całkowicie bezużyteczne, a zakup ich pełnej komercyjnej
wersji póki co nie wchodzi w grę. Jedyny freeware jaki znalazłem:
"Interesik" powiedzmy że niezbyt mi odpowiada.

Pomożecie?

J.

PS.: zeszyt w kratkę + długopis też odpada ;-)

4. Data: 2004-12-30 18:25:08

Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wystarczy arkusz kalkulacyjny? Jesli nie chcesz wydawac pieniedzy na
Excela, to zainstaluj sobie np. Openoffice.

5. Data: 2004-12-30 18:35:48

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie wystarczy arkusz kalkulacyjny? Jesli nie chcesz wydawac
> pieniedzy na Excela, to zainstaluj sobie np. Openoffice.

Pewnie by wystarczył, ale funkcje, na których mi zależy (np.
drzewa kategorii zwijane i rozwijane jednym kliknięciem, formatki
do wprowadzania danych itp., proste rozbudowywanie kategorii z
odpowiednim odzwierciedleniem w podsumowaniach) są jak na moje
umiejętności excellowe ciut za trudne do zrobienia. A po prostu
listę przychodów/rozchodów z opisem co kiedy i za ile i z
sumowaniem na końcu mam w tej chwili, nie wystarcza mi.
Poza tym... w tych wymienionych programach to wszystko po prostu
jest, obsługuje się to bardzo fajnie i wygodnie, to nie są
wielkie i skomplikowane programy, podobnego softu np. do
katalogowania płyt jest w necie w darmowych wersjach od groma, aż
mnie dziwi, że takich finansowych nie ma...

J.

6. Data: 2004-12-30 20:54:10

Temat: z googla:
Od: "B." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z googla:

http://www.idg.pl/ftp/kategoria/pc_97/zastosowania%2
0indywidualne/bud%C5%BCet%20domowy.html
- 12 różnych programów.

G.

P.S. Powodzenia. Jak przetestujesz to daj znać który Ci najbardziej
podpasował.

7. Data: 2004-12-30 21:05:01

Temat: Re: z googla:
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B." <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - 12 różnych programów.
>
> G.
>
> P.S. Powodzenia. Jak przetestujesz to daj znać który Ci

hehe, toć pisałem na samym początku, że od gugla zacząłem.
Powyższy link sam znalazłem, przetestowałem z niego wszystkie
(pominąłem te do obliczania kapitału początkowego i od kursów
walut). I tak jak pisałem, jak fajne, to szerłer bez możliwości
zapisania wpisów do pliku bądź bez możliwości wyedytowania drzewa
kategorii, freeware jest tam jeden, nie odpowiada mi. Z tych
przetestowanych najbardziej podoba mi się "Procent", jest bardzo
zgrabny, niestety nie zapisuje, a wersja komercyjna póki co za
droga, jeszcze tak zdesperowany nie jestem.

J.

8. Data: 2004-12-30 21:40:55

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wolski" <p...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cr1ql1$pme$2@nemesis.news.tpi.pl...
>W Guglu jakies glupoty wyskakuja. To chyba jest ten:

Dzięki, ale niestety, ściągnąłem i nie ogę uruchomic instalacji,
winzgroza "nie rozpoznaje pliku jako prawidłowej aplikacji
systemu win32 sratatata dupazbata" :-(
XP SP2 tak dla jasności...

J.

9. Data: 2004-12-30 21:45:26

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:cr1spf$chi$1@mail.wave.net.pl...

> Dzięki, ale niestety, ściągnąłem i nie ogę uruchomic
> instalacji,

Juz sobie znalazłem z innego serwera, dzieki, potestuję...

J.

10. Data: 2004-12-30 22:35:56

Od: "B." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe, toć pisałem na samym początku, że od gugla zacząłem.

Dobra - nie popisałem się. Sorki. ;-)

G.

Ekoskóra
Młynek pod zlew
Czy styczen to dobry okres na kupno sprzetu AGD .. ?
odleglosc paneli od scian
odliczenia, co ??