Projekt zagospodarowania małego pokoju

1. Data: 2006-03-19 21:27:11

Temat: Projekt zagospodarowania małego pokoju
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...szukam pomysłów na zagospodarowanie małego pokoju (ok. 3,4 x 3m) mającego
być pokojem, w którym będzie miejsce na komputer, regały z książkami, itp.
Czy znacie może jakieś ciekawe strony, na których można sobie pooglądać
przykładowe aranżacje, projekty, itp.?

2. Data: 2006-03-19 21:36:11

Temat: Re: Projekt zagospodarowania małego pokoju
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo wrote:
> [...]
> których
> można sobie pooglądać przykładowe aranżacje, projekty, itp.?

To nie jest mały pokój, tylko średni!

J. (co do pełnoletności miał do dyspozycji pokój o wymiarach 2.2
x 3,2m i mieścił się w nim wraz z łóżkiem, komputerem, krzesłem,
fotelem, szafą z książkami i całą masą klamotów normalnych u
każdego elektronika-hobbysty).

3. Data: 2006-03-19 22:20:40

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest mały pokój, tylko średni!

Zwał jak zwał - ja jednak proszę o jakieś przykładowe aranżacje, które można
by sobie podejrzeć.

Firma budowlana - okolice Poznania
eko skóra - czyszczenie
Meble kuchenne Atlas (Atlas Studio)
Ile liczą za malowanie
Plyta gaz. Candy PL 2238 - zepsuta zapalarka...