!Projektowanie terenów zielonych!

1. Data: 2001-02-03 18:40:09

Temat: !Projektowanie terenów zielonych!
Od: "Jolka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuje programu do projektowania terenów zielonych 3D Landscape
Professional na 3 płytkach albo może 3D Landscape 2.0 delux ( ważne to
delux)

Jolka

J...@p...onet.pl

2. Data: 2001-02-03 23:50:16

Temat: Re: !Projektowanie terenów zielonych!
Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w czym lepsze jest te delux ( mam bez deluxa)
a profesjonala bede mial w koncu lutego
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2001-02-05 08:51:44

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> w czym lepsze jest te delux ( mam bez deluxa)
> a profesjonala bede mial w koncu lutego
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tansze, tylko 20 funtow.

Andrzej Opejda
http://ww.wiko.pl

4. Data: 2001-02-17 17:33:08

Od: "Nastia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim :)
Jestem tu pierwszy raz i już mi się podoba
Do Joli
Z własnego doświadczenia wiem, ż program 3D Landscape 2.0 delux to straszna
"kicha". Jeśli zajmujesz się profesjonalnym projektowaniem, możesz sobie s
pokojnie go odpuścić.
Pozdrowienia
Nastia
Użytkownik Jolka <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95hjbi$p82$...@n...onet.pl...

5. Data: 2001-02-20 13:09:23

Temat: Odp: !Projektowanie terenów zielonych!
Od: "Jolka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nastia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96mcfq$rd9$...@n...tpi.pl...
> [...]
straszna
> "kicha". Jeśli zajmujesz się profesjonalnym projektowaniem, możesz sobie s

A w czym mi radzisz i czy moglabyś pomóc ze znalezieniem oprgramowania
Pisz na maila J...@p...onet.pl

Pszczoly
zapraszam na stronę www
Re: Do znudzenia o winoroślach