Re: Prolaktyna, estradiol, progesteron - kiedy badania?

Data: 2003-09-04 06:16:56
Temat: Re: Prolaktyna, estradiol, progesteron - kiedy badania?
Od: <n...@p...onet.pl>

Użytkownik "kada" <d...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:10d5.00002489.3f561c40@newsgate.onet.pl...

> właśnie w połowie cyklu najważniejszy jest poziom estradiolu, z kolei
> w III fazie najważniejszy jest progesteron.
> Mówimy oczywiście o kobiecie w wieku rozrodczym.
> Wiek przed i menopauzalny to inna bajka.
> Pozdrawiam.

No cóż, ja tak tylko tytułem podsumowania - byłam dziś w laboratorium i
pytałam, jak i kiedy najlepiej zrobić te badania. Kobieta stwierdziła, że
wszystkie trzy można na poczatku cyklu i pobrała krew. Może to zależy od
tego, co mają te wyniki zdiagnozować, u mnie chodzi o aktywność nadnerczy.
Aha, robiłam badania w laboratorium w tej przychodni, z której dostałam
skierowanie i nie zapłaciłam ani grosza :-) Humor mi się wybitnie poprawił
:-))
Pozdrawiam ciepło,
Ula