Re: Promocje

From: <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Promocje
Date: 28 Apr 2002 11:27:21 +0200

> Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> musza
> duze
>
> Fakty, fakty ... Gdzie te koncerny i  ich sieci aptek ? Może pomyliły Ci się
> kraje ?

Coz, pare by się znalazlo: apteki 21, siec Dr Zdrowie, apteki cefarmowskie.
Wiele aptek istnieje w nieoficjalnej spolce z dystrybutorami ,ktorzy zaopatruja
je swoim towarem.
Ale to tylko poczatek. Jesli w regulacjach prawnych nic się nie zmieni wiele
firm zagranicznych już zapowiedzialo otwarcie swoich sieci, m.in. kanadyjczycy
i skandynawowie. W koncu jestesmy drugim rynkiem w Europie ,jak juz nie
pierwszym.
Nasze wejscie do UE może być ostatecznym ciosem.

A z jakim krajem mialo by mi się niby pomylic? (pomijajac Anglie ,tam wszystko
jest troche pokrecone)

Pozdrawiam, ad.