Re: Promocje

Data: 2002-04-28 16:48:23
Temat: Re: Promocje
Od: <a...@g...pl>

> Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> się

> Co to za sieć (kilkanaście aptek) i jaki koncern (parę prywatnych osób),

Ignorancja czy niewiedza; jeżeli ktos ma już kilkadziesiat aptek, udzialy w
wielu hurtowniach, ludzi na wysokich stanowiskach, duzo pieniedzy i mowi
otwarcie o kilkuset aptekach do przejecia to ja bym tego tak nie traktowal.

> siec Dr Zdrowie (w rękach polskiego właściciela, który miał pomysł na
> zrobienie interesu)

ale kapital zagraniczny

, apteki cefarmowskie (zaszłości po dawnych czasach,
> które często pozwalają wyjść na swoje polskim hurtowniom).

Ktorym polskim hurtowniom i w jaki sposob?

> zaopatruja
>
> Są to układy pozwalające kredytować te apteki z pominięciem banków, do tego
> bardziej opłacalne niż jakikolwiek kredyt).

Taka apteka jest w gruncie rzeczy calkowicie zwiazana z hurtownia, interes może
i dobry jak ktos nie chce mieć wlasnego zdania i siedziec cicho, ale bez
problemow.

> wiele
> kanadyjczycy
>
> Więc pora na to żeby zewrzeć szeregi, a nie walczyć między sobą, bo to
> właśnie doprowadza do osłabienia naszego kapitału. Dlaczego nie piszesz o
> sieciach (na razie niewielkich), które zakładają aptekarze. Grupy typu
> PANAX, GALENIKA, czy PRESKA. Są  to przykłady dobrej współpracy, gdzie grupy
> farmaceutów najpierw się zjednoczyły, a później utworzyły hurtownie.

Nie pisze bo wcale tego nie popieram.

> Narzekać każdy potrafi i lubi, nie prawdaż ?

Nie narzekam; stwierdzam tylko fakt braku prawnych ograniczen w zakresie
otwierania nowych aptek, glownie w stosunku do agresywnych firm czy spolek z
obcym kapitalem. Obawiam się ze nawet pospolite ruszenie w takim wypadku nie
pomoze.

Pzdr, ad.