Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

From: "szczepan bialek" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Date: Mon, 18 Apr 2016 18:30:16 +0100

news:nf2im0$rvi$1@dont-email.me...
> "szczepan bialek" <s...@w...pl> wrote in message

> A skąd... Co Ty wygadujesz? Te 18 pozostałe to woda, kazeina, itp.

Rusz glowa. Maslo (bez przymiotnika) jest po wyjeciu z lodowki twarde jak
kamien.
W PRL lodowki pojawily sie pozno. Jak nie mozna bylo posmarowac kromki
maslem z lodowki to radzono sobie na dwa sposoby.
Albo nie trzymano w lodowce albo kroilo sie maslo na plasterki jak zolty
ser.

Swiatowcy od razu wytykali ze na zachodzie maslo sie smaruje ze hej.
Nasz rzad wyjasnial ze Polska Norma nie pozwala na dodawanie oleju.
Ale PRL-u juz nie ma ani Polskich Norm.

A jak chodzi o nazwy z przymiotnikiem to skrajnymi przykladami jest maslo
roslinne (100% oleju) i polendwica bosmanska (100% dorsza).

A %-ty to wdzieczny temat do naduzyc. Wystarczy pominac co jest baza.
Byly zarty o zawartosci cukru w cukrze. Zawartosc jakiegos tluszczu w
tluszczu to nie zart.
Jezeli maslo przymiotnikowe jest miekkie w chlodziarce to jest pewne ze jest
z olejem.
S*