Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

1. Data: 2016-04-14 16:00:31

Temat: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinny być takie promocje w supermarkecie.
Także bloki reklamowe w TV powinny być pszemyślane:
najpierw reklama witaminy D,
potem olejku do opalania oczywiście z filtrem UV,
potem inny suplement D,
krem anty UV
itd

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2016-04-14 18:20:51

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 16:00:31 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> Także bloki reklamowe w TV powinny być pszemyślane:
> najpierw reklama witaminy D,
> potem olejku do opalania oczywiście z filtrem UV,

Tia, i reklamy słodyczy i fastżarcia połączone w bloki z reklamami tabletek
na odchudzanie 3-|

3. Data: 2016-04-14 19:24:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia, i reklamy słodyczy i fastżarcia połączone w bloki z reklamami
> tabletek
> na odchudzanie 3-|

Słodycze,
Pasta do zębuw,
czekolada,
odhudzanie,
boczek,
wątrobowe suplementy,
Tylko jak reklama powinno być z powtużeniami, by dotarło.
słodycze, pasta do zębuw, słodycze, pasta, słodycze , pasta, dopiero potem
można szejść dalej, jak się utrwali :)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2016-04-14 19:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 19:24:17 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> Tylko jak reklama powinno być z powtużeniami, by dotarło.
> słodycze, pasta do zębuw, słodycze, pasta, słodycze , pasta, dopiero potem

Chyba że produkowaliby równocześnie i słodycze, i rzeczoną pastę, preparaty
odchudzające, boczek i te wątrobowe... No ale ja nie znam takiego
producenta 3-]

5. Data: 2016-04-14 19:53:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2016 o 19:45 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Chyba że produkowaliby równocześnie i słodycze, i rzeczoną pastę,
> preparaty
> odchudzające, boczek i te wątrobowe... No ale ja nie znam takiego
> producenta 3-]

Może na razie jeszcze nie boczek, ale...
Jednym z większych graczy na rynku żywności GMO jest Bayer (ten od
Aspiryny, Cyklonu B, obozu koncentracyjnego Mauthausen-Gusen). Na razie
cicho o zwierzętach hodowlanych GMO, ale to raczej kwestia czasu.

--
Trefniś

6. Data: 2016-04-14 20:53:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 19:53:45 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
>>> odhudzanie,

> Może na razie jeszcze nie boczek, ale...
> Jednym z większych graczy na rynku żywności GMO jest Bayer (ten od
> Aspiryny, Cyklonu B, obozu koncentracyjnego Mauthausen-Gusen).

Cyklon B to akurat IG Farben.

> Na razie
> cicho o zwierzętach hodowlanych GMO, ale to raczej kwestia czasu.

Podejrzewam, że nie doceniasz rozwoju tej technologii - jestem pewna, że
takie zwierzeta już istnieją, a kto wie, może już je powszechnie jemy.
Wszak wiemy o naszym jedzeniu tylko to, co nam się powie, czyż nie? A czego
nam się NIE mówi? - that is the question.

7. Data: 2016-04-14 21:29:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2016 o 20:53 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Cyklon B to akurat IG Farben.

:)
Poczytaj nawet w banalnej wikipedii:

https://pl.wikipedia.org/wiki/IG_Farben

"w 1951 podzielono koncern na przedsiębiorstwa, które pierwotnie weszły w
skład I.G. Farbenindustrie - firmy te uległy konsolidacji, przyłączając
mniejsze podmioty do dysponujących większymi zasobami i pozycją rynkową -
ostatecznie z przedsiębiorstw założycielskich pozostały tylko cztery:
Agfa, BASF, Bayer i Hoechst (połączony później z francuską firmą
Rhône-Poulenc Rorer i ostatecznie przekształcony w koncern chemiczny
Aventis)"

IG Farben to dzisiejsze Bayer, Agfa, BASF i Aventis.
Są umoczeni w komory gazowe, robotników przymusowych i ludobójstwo!
Fritz ter Meer, skazany w Norymberdze za ludobójstwo i zmuszanie do pracy
niewolniczej w związku ze zbrodniami w Auschwitz, w 1956 objął na ponad 10
lat stanowisko prezesa firmy Bayer.

Jeśli są odpowiedniki lekarstw innego producenta, namawiam do omijania
Bayera, jak to robię od dawien dawna. Kwestia sumienia i wyboru moralnego
wobec ofiar II wojny i przyszłych pokoleń!

> [...]
> czego
> nam się NIE mówi? - that is the question.

Pisałem zaledwie, że jest cicho nt. zwierząt hodowlanych GMO.
Wiadomo, że wszelkie organizmy GMO są wprowadzane z zasady tylnymi
drzwiami i tak będzie/jest ze zwierzętami GMO.
Natomiast wolno w Polsce stosować pasze GMO i jest to proceder absolutnie
powszechny.

--
Trefniś

8. Data: 2016-04-14 22:31:19

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Cyklon B to akurat IG Farben.

Czyli Bayer

9. Data: 2016-04-14 22:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 21:29:50 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> Aventis)"
>
> IG Farben to dzisiejsze Bayer, Agfa, BASF i Aventis.

Więc dlaczego mówiłeś akurat o Bayer, skoro są cztery różne firmy
"dziedziczące"?
Nie można przypisywać autorstwa potomkom.
Chyba że patent należy obecnie do Bayer- wtedy tak. Wiesz coś takiego?
Jesli nie, to jednak mówmy lepiej nadal o IG Farben.

> Są umoczeni w komory gazowe, robotników przymusowych i ludobójstwo!

Ba. Ileż razy w grupach sama o tym pisałam. I także o tym, że (oprócz IG
Farben) w całej ogólności to Żydzi finansowali i współtworzyli niemiecki
nazistowski aparat terroru:
https://www.google.pl/search?q=ig+farben+%C5%BCydows
ka&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=4_0PV7-DJMK4swGb6q
xw

> [...]
> lat stanowisko prezesa firmy Bayer.
>
> Jeśli są odpowiedniki lekarstw innego producenta,

Tylko dlatego, że akurat nie wiesz, w czym jest umoczony ten "inny"?

> namawiam do omijania
> Bayera, jak to robię od dawien dawna. Kwestia sumienia i wyboru moralnego
> wobec ofiar II wojny i przyszłych pokoleń!

To jeszcze na tej samej zasadzie namawiaj do omijania dorobku Mengele,
który, o tempora, o mores, dał podstawy całej nowoczesnej ginekologii i
neonatologii w szczególności...
Da się tak? No przecież nie!

> [...]
> drzwiami i tak będzie/jest ze zwierzętami GMO.
> Natomiast wolno w Polsce stosować pasze GMO i jest to proceder absolutnie

Proste: póki będzie na naszym rynku TAK powszechna amerykańska kukurydza,
póty GMO będzie legal.

10. Data: 2016-04-14 22:35:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 22:31:19 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Czyli Bayer

Coś wiesz na temat, kto jest wpisany w tytule własności patentu, osiołku?

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?