Candida, AC-Zymes i czosnek

1. Data: 2016-04-30 10:57:40

Temat: Candida, AC-Zymes i czosnek
Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jakie tu zadaję - wysłałam 2 tyg. temu na grupę o kandydozie,
ale do dziś nie mam choćby lakonicznej odpowiedzi.

Walczą z Candidą. Biorę AC-Zymes ( na czczo), Vitamin E , Pro
BioBalance, a w drodze jest Candex ( niszczy grzyby w trybie ich
trawienia). Trzymam również stosowną dietę. Mam pytanie : Czy mogę jeść
czosnek ? O ile wiem jest silnie bakteriobójczy, a to może oznaczać że
będzie również zabijał bakterie Acidophilus pochodzące z preparatu
AC-Zymes. Proszę o jakąś poradę.

2. Data: 2016-04-30 19:05:32

Temat: Re: Candida, AC-Zymes i czosnek
Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "universis" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a w drodze jest Candex ( niszczy grzyby w trybie ich trawienia). Trzymam

A mozesz napisac co to za dieta?
S*

3. Data: 2016-04-30 19:46:41

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2016 o 18:05, szczepan bialek pisze:
[..]
> A mozesz napisac co to za dieta?

Nie jem żadnych chlebów (orkiszowego też nie), nie jem bułek i innego
pieczywa. Nie jem oczywiście wszelkich słodyczy. Nie słodzę herbaty,
odpadła kawa i kakao bo się okazało że po nim "bulgocze" i to
niezgorzej. Jem dużo warzyw. Ograniczyłem ilość spożywanego mięsa.

4. Data: 2016-05-01 10:44:58

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpadła kawa i kakao bo się okazało że po nim "bulgocze" i to niezgorzej.
> Jem dużo warzyw. Ograniczyłem ilość spożywanego mięsa.

Warzywa to same weglowodany, czyli slodycze.
A piszesz ze nie jesz slodyczy.

A podstawa sukcesu to: "
"A low-sugar diet, without fruit or added sugars, deprives the Candida of
the food it needs to grow and multiply." Z:

http://www.thecandidadiet.com/

Ale wiedz ze frukty to warzywa (w UE). Rosjanie maja tez frukty i owoszczi.

Ale cos jesc trzeba. Ktos napisal: "Drozdze zywia sie najlepiej cukrami
prostymi -glukoza sacharoza,owocami ,zachodzi przeciez fermentacja.
Natomiast drozdze na pewno sie nie beda rozwijaly po zoltkach czy boczku ,po
miesie ,rybach i przy malej ilosci cukrow zlozonych ,nie prostych!!!"
Taka dieta to dieta Francuzow.
S*

5. Data: 2016-05-01 13:58:38

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2016 o 09:44, szczepan bialek pisze:

> [...]
> miesie ,rybach i przy malej ilosci cukrow zlozonych ,nie prostych!!!"

Dziękuję za odpowiedź - skoryguję dietę. Ale co z czosnkiem ? ;-)
Cze też go traktować jak warzywo - czyli węglowodan i nie jeść ?

6. Data: 2016-05-01 15:04:59

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dziękuję za odpowiedź - skoryguję dietę. Ale co z czosnkiem ?
Cze też go traktować jak warzywo - czyli węglowodan i nie jeść ?
I jeśli jeść to może jakiś dystens czasowy trzeba zachować między
kapsułką AC-Zymes, a czosnkiem - tak żeby nie zabijał tych "dobrych"
bakterii ?

7. Data: 2016-05-01 15:10:01

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> miesie ,rybach i przy malej ilosci cukrow zlozonych ,nie prostych!!!"

Dziękuję za odpowiedź - skoryguję dietę. Ale co z czosnkiem - czy też
traktować go jak warzywo i nie jeść ? I jeśli jeść to czy jakiś dystans
czasowy trzeba zachować między zażywaniem AC-Zymes, a czosnkiem
- tak żeby nie zabijał tych dobrych bakterii z AC-Zymes ?

8. Data: 2016-05-01 15:14:47

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

traktować go jak warzywo i nie jeść ?
I jeśli jeść to czy jakiś dystans czasowy trzeba zachować między
zażywaniem AC-Zymes, a czosnkiem - tak żeby czosnek nie zabijał tych
dobrych bakterii z AC-Zymes ?

9. Data: 2016-05-02 11:43:53

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeśli jeść to może jakiś dystens czasowy trzeba zachować między
> kapsułką AC-Zymes, a czosnkiem - tak żeby nie zabijał tych "dobrych"

Czlowiek nie trawi niegotowanej skrobii i mozna jesc surowe warzywa. Co komu
smakuje.
Ale jako dodatek do poraw miesnych.
Hiszpanie jedza duzo czosnku. Bulgarzy ostre papryki. U nas dominuje salata,
pomidory i ogorki.

A te warzywa to jadles gotowane czy surowe?
S*

10. Data: 2016-05-02 18:56:03

Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2016 o 10:43, szczepan bialek pisze:
[..]
> [...]
> pomidory i ogorki.
>
> A te warzywa to jadles gotowane czy surowe?

Jadłem surowe - jako sałatki z olejem z oliwek lub z kukurydzy.
Typowa sałatka : Pomidory, ogórki, cebula, papryka słodka, wszystko
posiekane z dodatkiem pieprzu i soli.

Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?