Propozycja zabawy

51. Data: 2004-09-16 10:35:34

Temat: Re: Propozycja zabawy [OT]
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Sowa, spowodowaną tym faktem frustracją:

> W artykule news:cibnj1$1iq$1@inews.gazeta.pl,
> niejaki(a): Marcin 'Cooler' Kuliński z adresu <m...@p...gazeta.blah>

> Nawet wszystkich trzech, jakie trafiły do naszego domu - ale, że to
> kompletnie różne historie, to ciekawa jestem którą dała na żer. ;-)

SOWA:
"Może mamy czulszy węch i bardziej nam zależy, żeby nie mieć obsikanych na
śmierdząco wszystkich kątów _naszego*_ domu?
Sowa

*Bo kocurowi, po wejściu w pewien wiek zaczyna się wydawać, że to my
mieszkamy u niego, a nie tak jak nam się wydaje, że to on u nas.
Trzeba więc było coś z tym zrobić. ;-P"

To jest treść posta, którego MID wrzuciła Karolina.

Zainstalujcie sobie Dialoga!

puchaty

52. Data: 2004-09-16 10:48:00

Temat: Re: Propozycja zabawy
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o zarzuty - zawsze.
> I faktycznie - nie czytam wszystkiego.

chociaz szczerze !

> Bardzo słusznie.
> Dobrze robi na serce i na nerwy - to pewnie wpływ sporej ilości
> węglowodanów. :-)

blad!!! jest duzo ale ..... przypraw :))))))

> Sowa

Jurek

53. Data: 2004-09-16 10:48:07

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule
or.workplace.pl,
niejaki(a): jaszczur z adresu <j...@a...at.reply-to.invalid>
napisał(a):

> Co do skutków ubocznych - nie wspomniałaś jakie są skutki uboczne
> wykastrowania, podziel się z nami tą wiedzą.

Kastrat może się roztyć (apetyt zostaje ten sam, ale spada zapotrzebowanie
na kalorie), jeśli właściciel jest na tyle nieodpowiedzialny, ze mu to
umożliwi (kot sam z lodówki nic nie wyjmie), nie zapewniając jednocześnie
możliwości ruchu.
Otyły kot (kastrowany, czy nie) może zapaść na choroby przewodu moczowego,
cukrzycę, dysplazję stawów itd - i znów rola właściciela, by podawać kotom
(kastrowanym i nie) odpowiednie jedzenie w odpowiedniej dawce, nie dokarmiać
resztkami ze stołu, nie przyzwyczajać kota do podjadania. Kastraty szczupłe,
nie zapadają na choroby układu moczowego częściej, niż koty nie kastrowane -
zapytaj weta, jak mnie nie wierzysz.
I tyle.

A teraz Ty napisz jakie są skutki blokowania hormonalnego kotek, nadmiernego
rozmnażania, oddawania kociąt każdemu kto zechce ubłagany je wziąć, chorób
kocich (często śmiertelnych) przenoszonych miedzy innymi drogą płciową.
Wszystko ma dwa końce, Jaszczur - a kotów w Polsce jest za dużo.
Sowa

54. Data: 2004-09-16 10:50:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de

> Przychodzi mi do głowy, tylko jedno podsumowanie tej niesmacznej
sytuacji -
> potwierdza się teza, że najbardziej wkurzające w bliźnich są te cechy,
które
> sami posiadamy, ale staramy się ich wyprzeć.
>
> Sowa

byc moze , ale tylko czesciowo, bo moj KF jest czysciutki (vierge jak mowia
francuzi) i przyznaje sie do glupôt ktore napisalem (to tak na szybko)

Jurek

55. Data: 2004-09-16 10:53:16

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cibr0e$he2$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

> blad!!! jest duzo ale ..... przypraw :))))))

Z tego co się orientuję, to w klasycznej wersji słodkie/słodzone wino jest
podstawą owego.
Więc jest tam sporo i przypraw i cukru.

Sowa

56. Data: 2004-09-16 11:10:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cibr5r$i8r$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

KF nie ma tu nic do rzeczy.
Sowa

57. Data: 2004-09-16 11:48:33

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule news:cibr0e$he2$1@inews.gazeta.pl,

> Z tego co się orientuję, to w klasycznej wersji słodkie/słodzone wino
> [...]

nie bardzo, jezeli chcesz moge podac Ci linka do oficjalnej ( a jakze ;)
strony o hypokrasie (niestety po francusku). Hypokras to czerwone wino +
duzo (!) przypraw. Oczywoscie sa tez tacy co dodaja miodu, takim tez
poczestowano pierwszy raz, myslalem ze glowe mi urwie , takie dranstwo bylo
slodkie. Sa tez spece ktorzy dodaje pieprz (serio!). Wino czerwone wytrawne
i poslodzone nie bardzo przechodzi mi przez gardlo, ale to kwestia gustu.

Jurek

58. Data: 2004-09-16 11:49:37

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule news:cibr5r$i8r$1@inews.gazeta.pl,
> niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):
>

> KF nie ma tu nic do rzeczy.
> Sowa

nie bron tak juz tego Coolera, naprawde mu to nie potrzebne ;)

Jurek

59. Data: 2004-09-16 17:42:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska w wiadomości
news:ciboi3$12s$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
>
> *Bo kocurowi, po wejściu w pewien wiek zaczyna się wydawać, że to my
> mieszkamy u niego, a nie tak jak nam się wydaje, że to on u nas.

Aaa, czytalem, owszem. Z pewnoscia nie jest to jednak pelny obraz sytuacji.

> Więc może daruj sobie to opisywanie kocich nieszczęść, bo po powyższym
> (napisanym _przed_ zarzutami Czarnego) brzmią bardzo autopromocyjnie i
> cholernie nieszczerze. :>

E tam. Przeciez mozna komus pomagac i jednoczesnie nie dawac wlazic sobie na
glowe.

--
fakty są takie że na wege musisz uzupełniać brakujące składniki w diecie
(suplementacja) obowiązkowa. - Alojzy Kocisz [ali]

60. Data: 2004-09-16 20:09:55

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Aaa, czytalem, owszem. Z pewnoscia nie jest to jednak pelny obraz sytuacji.

Bo napisała to Sowa, a ona jest po słusznej stronie okopów. A gdyby
napisała to np.: Krystyna? :> Pewnie zostałaby razem z tymi kociakami
pogrzebana żywcem w reklamówce.

> E tam. Przeciez mozna komus pomagac i jednoczesnie nie dawac wlazic sobie na
> glowe.

Mówimy o poważnej interwencji chirugicznej, zmieniającej istotnie
gospodarkę hormonalną zwierzęcia, a nie o przycięciu pazurków i
przygłaskaniu futerka, więc jeśli ktoś najpierw zaczyna o śmierdzącycm
moczu, a w reakcji na kąśliwą uwagę zaczyna robić z siebie Matkę Teresę,
Lady Dianę i Janinę Ochojską w jednym, to wybacz, ale śmierdzi to
bardziej, niż koci mocz.

EOT, bo zupełnie NTG zeszliśmy. Możemy kontynuować gdzie indziej.

Pozdrawiam,
Karola

Dygnięcie na dzieńdobry:)
pyt. do [Opty] co zamiast...