Propozycje aplikacji do Office2007 (2)

1. Data: 2006-11-06 10:29:03

Temat: Propozycje aplikacji do Office2007 (2)
Od: "Dariusz Fabicki" <f...@o...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponowne ogłoszenie wiadomości: z dnia 27 października 2006 17:49:15

Drodzy Nauczyciele,

firma Microsoft wraz z premierą pakietu Office2007 będzie chciała utworzyć i
dołączyć do niego aplikacje przydatne do pracy w szkole, zarówno
administracyjnej jak i dydaktycznej.

Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i szablony
są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej jak i
dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.

Propozycje z tego wątku, będą przyjmowane do 30 listopada 2006. Po tym
czasie zostanie utworzona strona rankingowa, gdzie będzie można oddać głos
na najbardziej przydatne aplikacje i wygrać ciekawą nagrodę.

Z poważaniem
Dariusz Fabicki
https://mvp.support.microsoft.com/profile=BE59620C-B
446-4B58-9FF9-5DBEB2550BCF

Propozycja (Temat):

---------------------
Propozycja (Opis):

2. Data: 2006-11-06 19:08:11

Temat: Re: Propozycje aplikacji do Office2007 (2)
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Fabicki napisał(a):

> [...]
> szablony są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej
> jak i dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.

Pełne wsparcie dla ODF

> ---------------------
> Propozycja (Opis):

Możliwość łatwego otwierania i zapisywnia dokumentów w formacie
OpenDocument Format http://pl.wikipedia.org/wiki/ODF
przez polecenie "Save as... / Zapisz jako...", a nie
przez jakis zewnetrzny konwerter i jednoczesne
promowanie jakiegoś swojego kolejnego pseudo-standardu,
lansowanego jako niby lepszy od normy ustalonej przez ISO.
http://www.kexi.pl/wiki/index.php/Fakty_na_temat_MS_
Office_Open_XML_Translator

Pozdr,
--
ŁK

3. Data: 2006-11-06 20:46:04

Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym wolał się wreszcie dowiedzieć co w końcu licencjami dostępowymi do
SBS, co z licencjami na Front Page-a.
Czemu nie można dokupić licencji dostępowych do SBS2000, ewentualnie całości
(za darmo) zaktualizować do 2003...
Ale ja znowu narzekam... a MS rękę w kierunku nas biednych nauczycieli
wyciąga... tylko wolałbym żeby wcześniejsze bele nam spod nóg usunął...
Pozdrawiam
Grzegorz

4. Data: 2006-11-06 21:57:31

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> napisał w
wiadomości news:eio73s$ak2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> SBS, co z licencjami na Front Page-a.
> Czemu nie można dokupić licencji dostępowych do SBS2000, ewentualnie
<....>
Tym bardziej, że to to dokupienie call do SBSa 2000 tylko zabieg
administracyjny
-żadnego software dla firmy MS żaden problem.
Taka akcja mogłaby trwać okresowa np. tylko rok?
Chodzi zazwyczaj o dołożenie kilku stacji; "bo ciasno w sali".
Polecam pod uwagę firmie MS; przy okazji "zejście" paru systemów OEM?
Ja rozumiem marketing, ale takie "duszenie" nic a nic zmieni.
Tylko złą prasę robi. I utrudnia jw. "belami" nam pracę.
Co do podniesienia do 2003, nie bardzo chyba przejdzie.
Niech ten SBS2000 "zginie" wraz ze sprzętem.

> Ale ja znowu narzekam... a MS rękę w kierunku nas biednych nauczycieli
> wyciąga... tylko wolałbym żeby wcześniejsze bele nam spod nóg usunął...
Co my możemy!
Nawet nas "plewami wyborczymi" przed głosowaniem traktują .
A w ogóle (jak popatrzeć wokół), naród jakiejś zapaści dostaje -czy co?
Wyjadą pielęgniarki, wyjadą nauczyciele? Co się dzieje???
RomanO

[ot] pomoz
kiedy pod...
CFA Chartered Financial Analyst