Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka

1. Data: 2008-10-01 16:35:05

Temat: Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka
Od: "Yen33" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo proszę o pomoc, bo nie mam natchnienia: temat wydaje mi się banalny i
zapewne było już kiedyś coś o tym, jednak nie bardzo wiem, gdzie mogłabym
szukać. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie. Przeglądam właśnie z młodym
książkę "365 gier i zabaw na każdy dzień roku", ale nie mam przekonania do
tamtych propozycji. Chodzi mi o coś, co na pewno zainteresuje chłopców w
wieku 8-lat. Nie mam wprawy, bo to pierwsza impreza mojego syna, na którą
zaprasza same dzieciaki - w tym wypadku kolegów z klasy.

Pozdrawiam,

JoannaW

2. Data: 2008-10-01 18:24:54

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yen33" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
którą
> zaprasza same dzieciaki - w tym wypadku kolegów z klasy.

Ośmiolatek nie jest w stanie zaplanować gier i zabaw dla własnych
kolegów na 2-3 godziny? Pozostaje zaprosić striptizerkę, na pewno się
chłopaki ucieszą...

3. Data: 2008-10-01 18:48:55

Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yen33"

> książkę "365 gier i zabaw na każdy dzień roku", ale nie mam przekonania do
> tamtych propozycji. Chodzi mi o coś, co na pewno zainteresuje chłopców w
> wieku 8-lat.

Ta książka jest skierowana do przedszkolaków raczej ;)

Martika

4. Data: 2008-10-01 18:52:39

Od: "digia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości ..........>
Ośmiolatek nie jest w stanie zaplanować gier i zabaw dla własnych
> kolegów na 2-3 godziny? Pozostaje zaprosić striptizerkę, na pewno się
> chłopaki ucieszą...

Hmm - w rzeczy samej, liczyłam jednak na bardziej konstruktywne
propozycje....
Syn faktycznie zestawił sobie kilka propozycji, ale obawiam się że zbyt
ambitne, czy jednolite. Jego samego nie cieszą zabawy z fantami, które
trzeba wykupić jakimś wierszem czy piosenką, ma jakieś opory pod tym
względem, nie lubi publicznych występów.... .Więc jego propozycje oscylują
wokół gier na zasadzie scrable itp. A ja liczyłam na kilka sprawdzonych
pomysłów i mam nadzieję, że jednak coś otrzymam od forumowiczów.

JoannaW

5. Data: 2008-10-01 18:54:46

Od: "digia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martika" <m...@d...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Yen33"

> Ta książka jest skierowana do przedszkolaków raczej ;)
- no właśnie tyle sama zdążyłam zauważyć...

JoannaW

6. Data: 2008-10-01 20:29:49

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "digia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ośmiolatek nie jest w stanie zaplanować gier i zabaw dla własnych
>>
> Hmm - w rzeczy samej, liczyłam jednak na bardziej konstruktywne

U nas syn dbał o powodzenie imprezy ... zwlaszcza, że grono kumpli jak i on
sam monotematyczni :-)
Stało sie tradycją, że w każde urodziny ( zaczynając od wieku 7 lat )
zapraszał kolegów na swój urodzinowy mecz piłkarski.
Mamy to szczęście, że boisko ze sztuczną trawą tuż obok. Obowiązywał strój
piłkarski. Jedna drużyna zmontowana przez syna z gości, druga umówiona
wcześniej z osiedla. Zabawy moc - ale jak pisałam monotemetyczni , więc
wszycy zadowoleni no i urodziny latem :-) Pewnie gdyby miało to sie odbyć w
innym czasie w grę wchodziłoby wynajecie sali gimnastycznej. Po meczu
zazwyczaj druzyny "wygrywaly" lody, bez względu na wynik, a goście lądowali
u nas w mieszkaniu. Z racji na włożony wysiłek w trening przed meczem i
rozegranie meczu - dziatwa nie była już raczej skora do nadmiernej zabawy
:-) Nigdy sie nie nudzili i jakos sami organizowali resztę czasu, poza
poczęstunkiem. Mecze nadal się rozgrywają, ale już bez specjalnej
urodzinowej otoczki - juz 10 rok. Jest to jakis sposób na fajne urodziny.

pozdrawiam
aqua ( poznań )

7. Data: 2008-10-02 06:31:42

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

digia <d...@w...pl> napisał:
> [...]
> wokół gier na zasadzie scrable itp. A ja liczyłam na kilka sprawdzonych
> pomysłów i mam nadzieję, że jednak coś otrzymam od forumowiczów.

Z tego co pamietam, to powodzeniem cieszyly sie konkursy i zabawy ruchowe.
Czyli np. rysowanie czegos z zasłoniętymi szalikiem oczami, zgadywanie
przysłów czy znajdowanie schowanych przedmiotów itd.
Oni będą w swoim gronie wiec nie powinno byc stresu.
Wygrywajacy dostają jakies proste nagrody (batoniki, baloniki, ołowki
itp).
Jesli sie da - zabawa w chowanego. Do dzis pamiętam jak kolega jednej z
moich corek schował sie w szafce w kuchni :-)

Pozdrowienia,
Lila
PS. A nie chciał zaprosić dziewczynek?

8. Data: 2008-10-02 07:51:21

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yen33" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> bardzo proszę o pomoc, bo nie mam natchnienia:

Stanowczo i na mur beton szukanie skarbu. Robisz mapę (mieszkania, domu,
okolicy, cokolwiek) i dzieciaki docierając do kolejnych punktów muszą
wykonywać jakieś zadania (wspólnie, wtedy nikogo nie speszy wyryczenie na
całe gardło "sto lat", publiczne udawanie krowy itp). Na końcu czeka
skrzynia ze skarbem - jakieś naklejki, lizaki, pudło lodów, kauczukowe
piłeczki.

pozdrówka
Karolina

9. Data: 2008-10-02 08:38:47

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całe gardło "sto lat", publiczne udawanie krowy itp). Na końcu czeka
> skrzynia ze skarbem - jakieś naklejki, lizaki, pudło lodów, kauczukowe

szukanie skarbu to fajna zabawa, ja cos takiego organizowałam u siebie w
wersji plenerowej. Start był w domu, dzieciaki dostały mapę, szukały
kolejnych wskazówek,wykonywały po drodze zadania, a skarb ukryty był w
ruinach starego wiatraka, który jest niedaleko domu. Dojście do skarbu było
juz pod wieczór, dziciaki biegały z latarkami. Skrzynia wypełniona drobnymi
zabawkami, slodyczami, obowiązkowo czekoladowe złote monety, podzielone na
paczuszki opisane, co by sie nie pobili ;-)

Pozdrawiam

Monika

10. Data: 2008-10-02 15:51:35

Od: "digia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> szukanie skarbu to fajna zabawa, ja cos takiego organizowałam u siebie w
> wersji plenerowej. >
> Monika
>Bardzo dziękuję za rzetelne potraktowanie tematu, to nawet pasuje do mody
na piratów ;). Wielkie dzięki za podpowiedź i cenne wskazówki.

Pozdrawiam,

JoannaW

(link)przemoc w szkole/mobbing
[press] Warszawa, a reforma edukacji
Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"
[prasa] Majstrowanie przy szkole - o reformie oświaty (długie)
angielski od 5. lat?