Prosba

1. Data: 2002-08-28 06:43:42

Temat: Prosba
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj, Basia - pewnie znana tu Wam z grupy dzieci i z grupy
kuchennej - bara1bara...

no wiec wczoraj Basia zadala mi pytanie, ktore przekazuje tu i
mam szczera nadzieje na jakis odzew ("Pomozecie?")

tu jest cytat ob Basi:
Krysiu, mam pytanko - bywasz na robotkowych grupach, jak sadzisz,
czy warto
tam pytac o to, czy ktos nie chce odsprzedac pism z wykrojami dla
dzieci? U
nas w sprzedazy jest tak malo gazet z wykrojami, wczoraj kupilam
Burde dla
dzieci i wlasciwie to zmarnowalam 10 zl, bo nie ma tam nic co mi
potrzeba,
glownie kurtki itp a ja chce spodnisie jakies corci uszyc do
szkoly a nie
kurtke.
Pytalam na dzieciowej grupie, ale tam odzew zaden, poradzomi mi
tylko, zebym
sie na robotkach zapytala czy ktos nie chce sprzedac swoich pism
wykrojami, ale czy panie z tej grupy sa sklonne rozstac sie z
pismami...pewnie nie.

koniec cytatu...Byc moze wystarczylaby jakas pozyczka takich
pisemek z wykrojami, ona by sobie powielila i odeslala, jesli
chodzi o skarb....

no to co? Ma ktos cos?
za Basie daje gwarancje, jak na zloty zegarek ;)))

najprosciej byloby prosto do niej...i uwaga ...wydaje sie, ze
basia to juz nie bara bara, hehehe a

b...@w...pl

z gory bardzo Wam dziekuje

Krysia, co malo ostatnio pisze tu, sama nie wie dlaczego :(
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 08:57:01

Temat: Re: Prosba
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a jednak bara1bara...:))))

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 09:14:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 11:51:01 +0200, "Wiesia" <w...@p...onet.pl>
wrote:

>W tym samym czasie pisalam list do Basi, kiedy Basia do grupy. Konkrety jus
>sa, biore sie za szukanie!
>Wiesia
>

>U?ytkownik Wiesia <w...@p...onet.pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
>napisa?:aki52j$h1o$...@n...tpi.pl...

ach, ten Internet...;))

kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 09:28:49

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-28 09:34:04

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sporo. Napisałam z pytaniem o konkrety.
Wiesia

1. Data: 2002-08-28 09:51:01

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aki52j$h1o$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-08-28 12:10:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jus
>>

>Jak ju? znajdziesz, to napisz jakie czasopisma i jakie numery wygrzeba?a?,
>bo po co mamy wysy?a? te same 2 razy. Ja te? poszukam i wybór b?dzie
>wi?kszy.
>A Basi? poprosz? o adres na priva, bo jak ju? co? znajd?, to jako? to musz?
>wys?a?.
>A skoro Krysia za ciebie r?czy to si? nie boj?.
>Gocha

hehehehe, to Ty nie znasz Basi...ona zadnej gwarancji NIE
potrzebuje, tylko tak napisalam, na zachete, hihihihihi

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 12:17:27

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W tym samym czasie pisalam list do Basi, kiedy Basia do grupy. Konkrety
jus
> sa, biore sie za szukanie!
> Wiesia

Jak już znajdziesz, to napisz jakie czasopisma i jakie numery wygrzebałaś,
bo po co mamy wysyłać te same 2 razy. Ja też poszukam i wybór będzie
większy.
A Basię poproszę o adres na priva, bo jak już coś znajdę, to jakoś to muszę
wysłać.
A skoro Krysia za ciebie ręczy to się nie boję.
Gocha

1. Data: 2002-08-28 13:03:32

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, te moje "znaleziska" sa dosc stare, wiec pewnie sie nie zdublujemy... :
1. Burda special "Nastolatki, dziewczeta & chlopcy" jesien/zima '94
2. jw. wiosna/lato '94
3. Burda special "Szafa przedszkolaka" jesien/zima '94
jakies pojedyncze wykroje dla dzieci 116-140 cm z "Burdy" 8/98

Wiesia

1. Data: 2002-08-28 13:10:20

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli Basia jest z Warszawy to odsylam do postu z dnia 22.08 cynk

Pozdrawiam
Klara

Opisy w schematach
Maszyna do szycia - poradzcie