Prośba

11. Data: 2006-11-21 12:32:08

Temat: Re: Prośba
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> A ja uważam że nie ocenia się człowieka po sposobie powitania, bo mogło mu
> jednorazowo zwyczajnie coś nie wyjść.

Jest takie powiedzenie o robieniu pierwszego wrażenia.

> Dużo bardziej miarodajne wydaje mi
> się systematyczne czepianie się, na tej postawie można z wiele większą
> precyzją wystawić negatywną notę.

Make my day, pvnc.

> O ile dobrze pamiętam, to grupa polskojęzyczna, mogłabyś sobie popisać
> gdzieś indziej?

Nope. Use killfile, Luke. Use killfile.

--
JoP

12. Data: 2006-11-21 12:47:44

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nope. Use killfile, Luke. Use killfile.

O, jednak to znasz. Chcesz instrukcję ?

Pozdrawiam
Andrzej

13. Data: 2006-11-21 13:27:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Mam uprzedzenia do breeder nicks ("You have no identity outside your
> reproductive status, which is obvious from your online screen names such
> as:
> Momof4, Kayleesmommy, bigmomma, etc.").

dlatego, ze sama nie masz dzieci i na odcisk Ci naciskaja??

iwon(k)a

14. Data: 2006-11-21 13:32:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> O, jednak to znasz. Chcesz instrukcję ?

Ja rzadko kiluję. Ludzie en masse* są jednak zbyt zabawni.

(*Jeśli francuskiego też nie znasz, to pardon.)

--
JoP

15. Data: 2006-11-21 14:23:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nienienie. Grupy dyskusyjne są od dyskusji, nie popisania. "Mam męża i
> dzieci" jest raczej bezdyskusyjne. (No, w większości przypadków.)

Nienienie, Jolu. To jest dopiero temat do potężnej a nieustającej dyskusji
;-)

Qra

16. Data: 2006-11-21 14:32:54

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Nienienie, Jolu. To jest dopiero temat do potężnej a nieustającej
> dyskusji ;-)

Tam dyskusji, flejma raczej. To oburzające tak traktować człowieka jak
przedmiot, który można po prostu mieć.

Adam

17. Data: 2006-11-21 16:37:38

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Jolanta Pers"
<j...@W...gazeta.pl> mówiąc:

>Ja rzadko kiluję. Ludzie en masse* są jednak zbyt zabawni.
>
>(*Jeśli francuskiego też nie znasz, to pardon.)

Jesteś okrutna.

Agnieszka (no machnij ładną translację, nie bądź taka, no)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

18. Data: 2006-11-21 20:04:50

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Mam uprzedzenia do breeder nicks ("You have no identity outside your
> reproductive status, which is obvious from your online screen names
> such as: Momof4, Kayleesmommy, bigmomma, etc.").

A może ona o fordzie pisała...

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

19. Data: 2006-11-21 20:22:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Tam dyskusji, flejma raczej. To oburzające tak traktować człowieka jak
> przedmiot, który można po prostu mieć.

A to wolisz wariant: jestem z mężem i dziećmi?
O nie... mąż jest w kuchni, dzieci śpią, więc jestem sama :-)

Qra

20. Data: 2006-11-21 22:21:04

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Jesteś okrutna.
>
> Agnieszka (no machnij ładną translację, nie bądź taka, no)

Wredne małpy.
Musicie o tej porze, jak się tu, po angielskim, relaksować chciałam?

Eulalka, wymordowana acz lektor jeszcze żyje.

zarobki
Seks z siostra
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
Troche inne