zarobki

1. Data: 2006-11-16 19:09:45

Temat: zarobki
Od: twiza <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jesli ktoś dostał jednorazową zapomogę
wlicza się ją do dochodów,-w celu wydania bonów
towarowych , czy paczek światecznych?

pozdrowienia Twiza

2. Data: 2006-11-17 17:17:10

Temat: Re: zarobki
Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:
> czy jesli ktoś dostał jednorazową zapomogę
> wlicza się ją do dochodów,-w celu wydania bonów
> towarowych , czy paczek światecznych?

Już sięCiebie kiedyś pytałam, ale może coś się zmieniło: czy to firma
rodzinna?

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

3. Data: 2006-11-17 17:52:34

Od: twiza <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Już sięCiebie kiedyś pytałam, ale może coś się zmieniło: czy to firma
> rodzinna?

niestety nie

4. Data: 2006-11-17 19:35:32

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:

> niestety nie

A to w takim razie pl.soc.prawo.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

Seks z siostra
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
Troche inne
Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe