Prośba

21. Data: 2006-11-21 22:23:32

Temat: Re: Prośba
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> A to wolisz wariant: jestem z mężem i dziećmi?
> O nie... mąż jest w kuchni, dzieci śpią, więc jestem sama :-)

Najlepszy jest IMO wariant "przedwyborczo-chwalopiętny": Posiadam żonę
Agatę.
Lub wyborczo-pedofilsko-chwalopiętny: Wraz z żoną Marylą posiadam dwójkę
dzieci.

I - zboczeńcy - na afiszach się tym chwalą.

Eulalka

22. Data: 2006-11-25 19:00:47

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> BTW sądzę, że chciała się miło przywitać
> a Ty zaraz jeżysz się i fukasz... ;(

Bo może okaże się, że używa wspólnego konta mailowego z mężem.
Albo nie ma wyższego wykształcenia czy też posiada inne fopa.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

23. Data: 2006-11-25 19:02:50

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Agnieszka (no machnij ładną translację, nie bądź taka, no)

W kupie raźniej.

E.

24. Data: 2006-11-26 18:50:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Nienienie, Jolu. To jest dopiero temat do potężnej a nieustającej
> dyskusji ;-)

No i du... poszła sobie;-(

--

Gosia

25. Data: 2006-11-26 18:52:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> A to wolisz wariant: jestem z mężem i dziećmi?
> O nie... mąż jest w kuchni, dzieci śpią, więc jestem sama :-)

Dodaj chociaz, ze z tłustymi wlosami, masz na sobie barciane grube
galoty, a perfumujesz sie od swieta :D

--

Gosia

26. Data: 2006-11-28 14:26:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dodaj chociaz, ze z tłustymi wlosami, masz na sobie barciane grube galoty,
> a perfumujesz sie od swieta :D

Otóż mój mąż jest raczej łysy niż tłusty, chodzi w seksownych slipkach i
używa samych pachniuśnych wód toaletowych. Dlatego nie wiem, czemu on w tej
kuchni siedzi, wstydzić się nie ma czego :-)

Qra

27. Data: 2006-11-28 14:26:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i du... poszła sobie;-(

Może poszła argumentów poszukać... :-)

Qra

zarobki
Seks z siostra
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
gdzie na romantyczny weekend pod Rzeszowem?
Troche inne