Prośba *Ryba w Cieście

1. Data: 2002-02-19 11:35:35

Temat: Prośba *Ryba w Cieście
Od: "MIKI" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy może mi ktoś podesłać fajny przepis na ciasto do usmażenia ryby w
nim?
Dziękuje

1. Data: 2002-02-19 12:37:09

Temat: Re: Prośba *Ryba w Cieście
Od: "Ewusia" <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryba musi byc rozmrozona, trzeba ja osuszyc recznikiem papierowym lub
sciereczka. Przygotowujemy ciasto z : 1 szklanki piwa, 4 lyzek mąki,
przyprawy do ryb,kminku, soli i pieprzu. calosc wymieszac, maczac rybe i
smazyc na glebokim tluszczu na zloty kolor. Uwaga ! do tego ciasta nie
dodajemy jajek. Panierka jest przepyszna i chrupiaca.
Smacznego

1. Data: 2002-02-19 13:26:33

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryby w nim?

> Ja robię panierkę tak:
[ciach]

mysle, ze to jednak chodzilo o rybe w ciescie... ja robie ciasto
nalesnikowe, tylko troche gestsze (czyli mniej mleka), zanurzam w nim surowe
filety i tak smaze. do tego ostry sos pomidorowy, bardzo dobre zarowno na
cieplo, jak i na zimno.

1. Data: 2002-02-19 18:24:37

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
surowe
> filety i tak smaze. do tego ostry sos pomidorowy, bardzo dobre zarowno na

do takiego ciasta dodac mozna ziola prowansalskie, a jak rybe przewroci sie
na druga strone do pieczenia mozna posypac tartym zoltym serem

MechaGodzilla

1. Data: 2002-02-19 18:46:03

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
surowe
> filety i tak smaze. do tego ostry sos pomidorowy, bardzo dobre zarowno na

Ja robie bardzo podobnie - tyle tylko, ze wczesniej robie cos jakby zalewe
do ryby - z oleju, cytryny i natki pietruszki - jak to polezy w tym troche
to dopiero do ciasta - razem z natka)

--
Catalina

1. Data: 2002-02-19 22:04:32

Od: "Mapet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam, czy może mi ktoś podesłać fajny przepis na ciasto do usmażenia ryby
nim?<
Ja robię panierkę tak:

rybka osuszona - jak juz bylo powiedziane - natarta sola i pieprzem lub
przyprawa do ryb (te z Kamisa sa znakomite!). Obtaczam ja w mace potem w
jajku (roztrzepanym) i potem jeszcze raz w mace. Smaze na oleju, potem
wkladam do przezroczystego zaroodpornego naczynia i wkladam na 15 min do
piekarnika. Jak mi zostanie jajka, to polewam nim usmazona rybke, zanim ja
umieszcze w piekarniku.

1. Data: 2002-02-19 23:15:09

Od: "MIKI" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki
"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote in message

> [...]
sie
> na druga strone do pieczenia mozna posypac tartym zoltym serem

Brytfanki
(P) Obiecane przepisy z kuchni chinskiej - Pierwszy
scones (?)
Donaty wg Wkn
Mikrofala - po co?