Re: Prosba o interpretacje wyników

From: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Prosba o interpretacje wyników
Date: 18 Oct 2003 21:03:22 GMT
Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

"Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisal <bms97t$rm2$1@korweta.task.gda.pl>:

> dzi?ki za linka, ja tez znalaz?am w sieci strony z parametrami
> ale nie mog? znale?? co oznacza nadmiar lub niedobór któregoś
>sk?adnika
>i dlatego prosi?abym o info co mo?na powiedzie? o moim stanie zdrowia z
>tych wyników

nie jestem lekarzem, więc nie podpowiem za dużo
tylko o OB pamiętam: zbyt dużo _MOŻE_ oznaczać jakieś zakażenie
radziłbym jednak wybrać się do lekarza, bo nie sądzę żeby ktoś postawił
diagnozę "na odległość"
aha, jeśli jednak upierasz się przy interpretacji wyników przez net to podaj
płeć i wiek - to może być istotne

Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
/Marek Aureliusz/

www.ekonomia.ho.pl