Prosba o interpretacje wyników

1. Data: 2003-10-18 19:41:23

Temat: Prosba o interpretacje wyników
Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam takie wyniki i chyba cos jest nie tak bo kilka jest zaznaczonych i
co mam zrobic żeby : jakies inne badania czy witaminki ?
ob 20
wbc 6
rbc 3,6
hgb 11,9
hct 33,3
mcv91
mch 32,6
mcch35,8
rdw13,5
plt 153
mpv 7,3
pct ,111
pdw 15,6

--
Pozdrufy
Didlo

2. Data: 2003-10-18 20:39:48

Temat: Re: Prosba o interpretacje wyników
Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

"Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisal <bms50v$scj$1@korweta.task.gda.pl>:

>witam,
>
>mam takie wyniki i chyba cos jest nie tak bo kilka jest zaznaczonych i
>co mam zrobic ?eby : jakies inne badania czy witaminki ?
> ob 20

OB jest na pewno zbyt duże, idź do lekarza
co do reszty: niedawno prosiłem o interpretację "A1+cośtam", w takim wątku
umieściłem też linka na temat prawidłowej morfologii itp.

Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
/Marek Aureliusz/

www.ekonomia.ho.pl

3. Data: 2003-10-18 20:53:22

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umieściłem też linka na temat prawidłowej morfologii itp.

dzięki za linka, ja tez znalazłam w sieci strony z parametrami
ale nie mogę znaleźć co oznacza nadmiar lub niedobór któregoś
składnika
i dlatego prosiłabym o info co można powiedzieć o moim stanie zdrowia z
tych wyników

--
Pozdrufy
Didlo

4. Data: 2003-10-18 21:03:22

Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

"Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisal <bms97t$rm2$1@korweta.task.gda.pl>:

> dzi?ki za linka, ja tez znalaz?am w sieci strony z parametrami
> ale nie mog? znale?? co oznacza nadmiar lub niedobór któregoś
>sk?adnika
>i dlatego prosi?abym o info co mo?na powiedzie? o moim stanie zdrowia z
>tych wyników

nie jestem lekarzem, więc nie podpowiem za dużo
tylko o OB pamiętam: zbyt dużo _MOŻE_ oznaczać jakieś zakażenie
radziłbym jednak wybrać się do lekarza, bo nie sądzę żeby ktoś postawił
diagnozę "na odległość"
aha, jeśli jednak upierasz się przy interpretacji wyników przez net to podaj
płeć i wiek - to może być istotne

5. Data: 2003-10-18 21:15:03

Od: Michal <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Didlo wrote:

> [...]
>
> mam takie wyniki i chyba cos jest nie tak bo kilka jest zaznaczonych i
> co mam zrobic żeby : jakies inne badania czy witaminki ?

ogolnie rzecz biorac wiekszosc parametrow podstawowych jest albo za
niska albo znajduje sie na dolnej granicy normy w odniesieniu do
przecietnej dla zdrowego osobnika
poniewaz mowie to nie jako lekarz a spec od laboratoryjnej aparatury
diagnostycznej, lepiej udaj sie do lekarza

pozdrawiam
Michal

6. Data: 2003-10-19 11:00:10

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
postawił
> diagnozę "na odległość"
> aha, jeśli jednak upierasz się przy interpretacji wyników przez net to

kobieta 25 lat

--
Pozdrufy
Didlo

7. Data: 2003-10-19 11:02:20

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniewaz mowie to nie jako lekarz a spec od laboratoryjnej aparatury
> diagnostycznej, lepiej udaj sie do lekarza

Byłlam u lekarza ale tylko cos pomarudziła pod nosem mówiąc o krwi i
szpiku, że jest kiepsko i nic konkretnego nie wiem.

--
Pozdrufy
Didlo

8. Data: 2003-10-20 14:00:17

Od: "Atena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ob 20
> wbc 6
> rbc 3,6
> hgb 11,9
> hct 33,3
> mcv91
> mch 32,6
> mcch35,8
> rdw13,5
> plt 153
> mpv 7,3
> pct ,111
> pdw 15,6
>

>Hello. wyniki mieszczą się w normach dla kobiet, OB troszkę podwyższone,
ale wystarczy małe przeziębienie i właśnie takie jest, morfologia jest jedną
z niższych , ale nie ma się czym tak martwić, i jeszcze pytanie, czy ta
kobieta jest w ciąży? bo wtedy naturalnie morfologia spada , tak to już jest
;) pozdrawiam A

Zawroty głowy.
Zapalenie nerwu twarzowego
pytanie o spanie (a raczej odsypianie)