pytanie o spanie (a raczej odsypianie)

1. Data: 2003-10-18 15:58:37

Temat: pytanie o spanie (a raczej odsypianie)
Od: "Katarzyna Nowakowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko: przez ostatnie kilka miesięcy bardzo mało spałam ze
względu na sprawy zawodowo-uczelniane (średnia z ostatniego półrocza 4-5
godzin snu/dobę). Czuje się teraz tak sobie - mało energii, kiepski wygląd i
w ogóle.
Czy ktos wie, jak długo trzeba takie cos odsypiać , żeby wyjść, że tak
powiem, "na zero" ? Czy sa jakieś zasady i normy "odsypiania" ? Mam 29 lat,
jeżeli to ma znaczenie.

Pozdrowienia
Kaśka

2. Data: 2003-10-18 20:25:40

Temat: Re: pytanie o spanie (a raczej odsypianie)
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos wie, jak długo trzeba takie cos odsypiać , żeby wyjść, że tak
> powiem, "na zero" ? Czy sa jakieś zasady i normy "odsypiania" ? Mam 29

to chyba bardzo zalezty od osobistych "wlasciwosci" organizmu;)))
ja odsypiam jedna zarwana noc srednio przez tydzien:) tyle ze po prostu ja
tam mam-musze sie odpowiednio wyspac by byc w "formie":)
duzo spij, odpoczywaj takze aktywnie i dowitaminizuj sie-pomozesz
organizmowi nabrac sil:)

powodzenia!:)

3. Data: 2003-10-21 17:26:18

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiem, "na zero" ? Czy sa jakieś zasady i normy "odsypiania" ? Mam 29 lat,

Proponuje:
1. nie pic kawy, herbaty tylko herbate ziolowa albo owocowa bez teiny
2. klasc sie do lozka o 19:00 i jak nie mozesz spac, ogladac telewizje
3. chodzic na spacery na swiezym powietrzu
4. jest duzo jarzyn, owocow
5. nie denerwowac sie
6. przydalyby sie wakacje w czasie ktorych nic nie robisz - albo sanatorium
(bicze wodne swietnie robia na nerwy)

swimming pool nodules
akupresura i odchudzanie
antyperspiranty