antyperspiranty

1. Data: 2003-10-18 11:50:19

Temat: antyperspiranty
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy antyperspiranty szkodza zdrowiu? W koncu hamuja jednen z
naturalnych procesow zachodzacych w organizmie.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

2. Data: 2003-10-18 13:52:15

Temat: Re: antyperspiranty
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka <s...@w...pl> napisał(a):

> Czy antyperspiranty szkodza zdrowiu? W koncu hamuja jednen z
> naturalnych procesow zachodzacych w organizmie.

Jak się wytarzasz cała w antyperspirancie to na pewno.

JoP

3. Data: 2003-10-18 14:28:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:
> Czy antyperspiranty szkodza zdrowiu? W koncu hamuja jednen z
> naturalnych procesow zachodzacych w organizmie.

Ale tylko na bardzo ograniczonej powierzchni ciala.

--
Robert

4. Data: 2003-10-18 17:05:32

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Czy antyperspiranty szkodza zdrowiu? W koncu hamuja jednen z
> naturalnych procesow zachodzacych w organizmie.

Majac nieszczescie odwiedzac mame na onkologii lekarze sugerowali aby
odpuscic sobie te dezodotanty poniewaz hamuja naturalny proces pocenia przez
co nie wydostaja sie z ogranizmy toksyny.
Tak sobie mysle,ze nasi mili prezenterzy Durczok i Pawlowki zapewne aby nie
miec plam pod pachami na wizji pewnie takze stosowali antyprespiratow ni i
nowotor gotowy....:/

Magda

5. Data: 2003-10-18 18:01:01

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisał/a w news:bmrro3$qjm$1@news.atman.pl:

> Tak sobie mysle,ze nasi mili prezenterzy Durczok i Pawlowki
> zapewne aby nie miec plam pod pachami na wizji pewnie takze
> stosowali antyprespiratow ni i nowotor gotowy....:/

Ty tak na poważnie?

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

6. Data: 2003-10-18 18:12:07

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisała:

> (...) lekarze sugerowali aby
> odpuscic sobie te dezodotanty poniewaz hamuja naturalny proces
> pocenia przez co nie wydostaja sie z ogranizmy toksyny.

http://www.suite101.com/article.cfm/breast_cancer/21
258
" Lymph nodes clear some toxins from the body. But, they are
not released through sweating. The American Cancer Society is not
aware of any evidence that shows substances in deodorants
or antiperspirants to be toxic or that cause DNA damage that could
lead to cancer. Such products are rigorously tested before they
can be marketed".

The Antiperspirant Breast Cancer Hoax
http://www.stiller.com/cancer.htm

Breast Cancer And Antiperspirant Use
http://www.drdonnica.com/display.asp?article=2379
"there is NO connection between antiperspirants (or deodorants)
and breast cancer"

Antyperspiranty - jak działają?
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24105,359478.html
"W Internecie od dwóch lat krąży ostrzeżenie: uważaj, antyperspiranty
powodują raka piersi. Doktor Krzysztof Leśniewski-Kmak, onkolog,
uspokaja: - To tylko plotka, której nie da się racjonalnie uzasadnić".

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

7. Data: 2003-10-19 08:50:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka <m...@o...pl> napisał(a):

> Majac nieszczescie odwiedzac mame na onkologii lekarze sugerowali aby
> odpuscic sobie te dezodotanty poniewaz hamuja naturalny proces pocenia przez
> co nie wydostaja sie z ogranizmy toksyny.

Mrówka, powiedz, że żartujesz - leczysz mamę u facetów, którzy czerpią wiedzę
z maili rozsyłanych bezmyślnie po sieci, a czasopism fachowych nie oglądają
na oczy? Bo jakby oglądali, to by wiedzieli, że to jest hoax, bujda
internetowa rozsyłana po sieci na zasadzie łańcuszka, klasyczna do tego
stopnia, że opisywana we wszystkich opracowaniach na temat kultury sieciowej,
a autorytety z American Institute for Cancer Research na czele już dawno to
zdementowały. Zresztą nie trzeba być aż takim fachmanem, wystarczy znajomość
fizjologii na poziomie liceum i odrobina pomyślunku, żeby zrozumieć, że to
bzdura.

> Tak sobie mysle,ze nasi mili prezenterzy Durczok i Pawlowki zapewne aby nie
> miec plam pod pachami na wizji pewnie takze stosowali antyprespiratow ni i
> nowotor gotowy....:/

Mrówka, jak rany, nie załamuj mnie, przecieć Ty inteligentna kobita jesteś.

Zresztą w oryginalnym hoaxie było, że chodzi o raka piersi - oni rzeczywiście
na raka piersi chorują?

JoP

8. Data: 2003-10-19 16:39:24

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiedzę
> z maili rozsyłanych bezmyślnie po sieci, a czasopism fachowych nie

Nie bardzo mam wplyw na lekarzy,staram sie zaufac naszej warszawkiej
Onkologii.....

> Mrówka, jak rany, nie załamuj mnie, przecieć Ty inteligentna kobita
jesteś.

Dzieki :-)
No ale na moja logike ,gdy uzywasz antyprespirantow to sie nie
pocisz -przynajmniej pod pachami ,nie? :-)
Wiec gdzies te toksyny sobie siedza,nie wydostaja sie,to chyba nie jest
zdrowe?

> Zresztą w oryginalnym hoaxie było, że chodzi o raka piersi - oni
rzeczywiście
> na raka piersi chorują?

Nie,na raka wiezlow chlonnych.

Pozdrawiam.Magda

9. Data: 2003-10-19 16:53:57

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Majac nieszczescie odwiedzac mame na onkologii lekarze sugerowali aby
> odpuscic sobie te dezodotanty poniewaz hamuja naturalny proces pocenia
przez
> co nie wydostaja sie z ogranizmy toksyny.

raaaaaaaaaany. toz to jakas sfrustrowana internautka wymyslila...

to akurat malo zabawne.
Anka

10. Data: 2003-10-19 17:18:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka <m...@o...pl> napisał(a):

> Nie bardzo mam wplyw na lekarzy,staram sie zaufac naszej warszawkiej
> Onkologii.....

To chociaż im powiedz, żeby się nie kompromitowali...

> No ale na moja logike ,gdy uzywasz antyprespirantow to sie nie
> pocisz -przynajmniej pod pachami ,nie? :-)

To jest (dolne) kilka % powierzchni ciała.

> Wiec gdzies te toksyny sobie siedza,nie wydostaja sie,to chyba nie jest
> zdrowe?

Nie siedzą. Wydalane są. Na przykład z moczem. Poza tym limfa naprawdę nie
stoi w miejscu. Ona krąży.

JoP

"Strzelanie" w stawach- co zrobic?
Nowotwory skóry
[spam] chirurgia Góral
Pomocy!!!
Czy ktoś wie co to jest pantograf dziecięcy ??