antyperspiranty

11. Data: 2003-10-19 17:26:48

Temat: Re: antyperspiranty
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bmuh1t$jo5

> Nie siedzą. Wydalane są. Na przykład z moczem. Poza tym limfa naprawdę nie
> stoi w miejscu. Ona krąży.

Hmm,a moze to podpucha mojej mamy....ona pielegniarka jest,jakby nie patrzec
starej daty.....hmmm,musze chyba z nia powaznie porozmawiac :-)
Moze kobieta przewrazliwiona jest w koncu walczy z rakiem piersi.....

Magda

12. Data: 2003-10-20 14:47:43

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003 17:18:53 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
<j...@N...gazeta.pl> wrote:

>Nie siedzą. Wydalane są. Na przykład z moczem. Poza tym limfa naprawdę nie
>stoi w miejscu. Ona krąży.

No ale chyba z jakiegos powodu wlasnie w taki a nie inny sposob pocimy
sie pod pachami.
BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

13. Data: 2003-10-20 14:49:26

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003 19:26:48 +0200, "Mrowka" <m...@o...pl> wrote:

>Hmm,a moze to podpucha mojej mamy....ona pielegniarka jest,jakby nie patrzec
>starej daty.....hmmm,musze chyba z nia powaznie porozmawiac :-)
>Moze kobieta przewrazliwiona jest w koncu walczy z rakiem piersi.....

Istnienie lancuszka o antyperspirantach i raku nie oznacza ze
antyperspiranty nie szkodza, IMO.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

14. Data: 2003-10-20 14:51:18

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Oct 2003 19:05:32 +0200, "Mrowka" <m...@o...pl> wrote:

>Tak sobie mysle,ze nasi mili prezenterzy Durczok i Pawlowki zapewne aby nie
>miec plam pod pachami na wizji pewnie takze stosowali antyprespiratow ni i
>nowotor gotowy....:/

Zauwaz ze wiekszosc prezenterow TV nie ma plam pod pachami a wlosy na
glowie maja.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

15. Data: 2003-10-20 15:13:51

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> No ale chyba z jakiegos powodu wlasnie w taki a nie inny sposob pocimy
> sie pod pachami.

Tzn. jaki?

> BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

Tzn. jak?

--
Robert

16. Data: 2003-10-20 15:25:05

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

A dlaczego pot stop pachnie w sposob specyficzny? A dlaczego mocz pachnie
tak, a nie inaczej? A dlaczego ropa pachnie tak, a nie inaczej? ;)
Taki sklad chemiczny ma, ot co.

Anka

17. Data: 2003-10-20 16:15:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka <s...@w...pl> napisał(a):

> No ale chyba z jakiegos powodu wlasnie w taki a nie inny sposob pocimy
> sie pod pachami.
> BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

Z tego samego powodu, dla którego na nogach pachnie jeszcze specyficzniej.

JoP

18. Data: 2003-10-21 01:00:45

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

Pot nie "pachnie". Jest bezwonny. Zapach powoduja bakterie, dla ktorych jest
on pozywka.

Pozdrawiam
Klaudia

19. Data: 2003-10-21 05:54:16

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Majac nieszczescie odwiedzac mame na onkologii lekarze sugerowali aby
> odpuscic sobie te dezodotanty poniewaz hamuja naturalny proces pocenia przez
> co nie wydostaja sie z ogranizmy toksyny.
> Tak sobie mysle,ze nasi mili prezenterzy Durczok i Pawlowki zapewne aby nie
> miec plam pod pachami na wizji pewnie takze stosowali antyprespiratow ni i
> nowotor gotowy....:/

nowotwor czego ze tak spytam?

poza tym zastanow sie, co jest glowna droga wydalania toksyn.
no i jak te toksyny sie wydalaja podczas duzego wysilku
w niskiej temperaturze, kiedy pocenie w zasadzie nie zachodzi.
czy sugerujesz ze wysilek na mrozie prowadzi do nowotworu?

znik.

20. Data: 2003-10-21 16:41:29

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 16:47:43 +0200, Sabinka wrote:

> No ale chyba z jakiegos powodu wlasnie w taki a nie inny sposob pocimy
> sie pod pachami.
> BTW - dlaczego pot spod pach "pachnie" tak specyficznie?

Jak się będziesz myła, to Ci nie będzie tak "pachniało" jak "pachnie".
Wcale.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

"Strzelanie" w stawach- co zrobic?
Nowotwory skóry
[spam] chirurgia Góral
Pomocy!!!
Czy ktoś wie co to jest pantograf dziecięcy ??