Prosba o miarke

1. Data: 2002-11-14 14:58:14

Temat: Prosba o miarke
Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie! :-)
Jestem nowa na grupie, wiec przedstawiam sie: mam na imie Irena, mam
coreczke Viktorie (niedlugo bedzie miala 10 mies.) i od kilku miesiecy
mieszkam w Niemczech. Przy wyprowadzaniu sie z Polski do Niemiec kupilam
ksiazke "Haft krzyzykowy" (M. Busch, ..) zeby przypomniec sobie jak to
sie robi, te xxx ;-) Chce zaczac wyszywac glownie dla coreczki i w tej
ksiazce znalazlam taka miarke wzrostu z misiami i balonikami. Nie
bede ukrywac, mam ambitny plan zrobic taka miarke :-) tylko te misie mi
jakos... Nie powiem ze mi sie nie podobaja, tylko chcialo by sie chegos
innego, moze jakies myszki, kotki, zabki, ? sama dokladnie nie wiem co chce
;-)
Moze ktos z was wie, gdzie moge cos takiego znalesc w sieci? Moze ktos ma
cos takiego i mogl by sie podzielic ze mna? Bylam by ogromnie wdzieczna!!!
Zrewanzowac sie nie mam czym, niestety. Mam na razie tylko ta ksiazke, ale
ja pewnie
wszystcy znacie :-)))

Pozdrawiam :-)
Irena

P.S. Czy jest na grupie ktos z Niemiec? Mam kilka pytan: jakie materialy
kupujecie i na co zwracac uwage ( ja sie nie znam na tym :-(()?; jakie
czasopisma polecacie? W ktorych sklepach najlepiej sie zaopatrzac? (nie
mieszkam w miescie, wiec same rozumiecie ;-))

1. Data: 2002-11-14 18:17:21

Temat: Re: Prosba o miarke
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasopisma polecacie? W ktorych sklepach najlepiej sie zaopatrzac? (nie
> mieszkam w miescie, wiec same rozumiecie ;-))

Witaj u Nas i rozgosc sie :))) Jesli chodzi o kogos z Niemiec to od czasu do
czasu zaglada tu Monika z Hamburga(albo z Hannoweru) niestety nie pamietam.
A tak wlasnie jakby ta wlasnie Monika tu zajrzy to prosze ja o kontakt na
priva poniewaz wszystkie moje kontakty zostaly sformatowane przez mame i nie
mam do niej adresu - wiec Moniko odezwij sie prosze

Pozdrawiam
Magda (Bialystok)

1. Data: 2002-11-14 18:34:01

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
nie
> mam do niej adresu - wiec Moniko odezwij sie prosze

Jedyne co mam , to jej ICQ:
151648483

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-14 18:55:12

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

tu jestem! w momencie nie mam czasu na odpowiedz ale jeszcze napisze
cu
Monika

1. Data: 2002-11-14 19:15:29

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hallo Irena!

Jednak mam jeszcze 15 minut aby Ci cos doradzic.
Ja mieszkam w hannoverze i jestem zapalona hafciarka (miedzy innymi).
Jesli chodzi o wzory haftow to w kazdym lepszym sklepie z gazetami jest ich
mnostwo. Przegldajac posty w grupie dyskusyjnej znajdziesz tez wiele linkow
do wzorow.
Gdzie dostac materialy (kanwa, pasy z kanwy- dobre na naszywki na posciel
dziecieca, nici, itd) - najchetniej kupuje w Karstat, bo jest dozy wybor i
czasem sa przeceny, Kaufhof nie jest tak dobrze zaopatrzony. Poza tym w
wielu Handarbeitsläden. Musisz sie rozejrzec i popytac w okolicy, sa
napewno!
Jest tego tu mnostwo! Tylko czasu no i pieniedzy, bo niby mulina tylko 1
Euro ale jak sie jedno do drugiego kupi to moze sie nazbierac ladna sumka.

Mozesz tez napisac na priv. Moj adres m...@g...de , bez tego
nospam ;-)

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2002-11-14 19:24:30

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Jest tego tu mnostwo! Tylko czasu no i pieniedzy, bo niby mulina tylko 1
> Euro

?!?!?!? 1 euro??? A my narzekamy, ze 2 zl za motek muliny to drogo :-(
Chociaz w stosunku do zarobkow ceny wychodza pewnie relatywnie
porownywalne.

Ufff, 1 euro ...

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-11-14 21:32:07

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

To tez chyba nie chcesz wiedziec ile kosztuja orginalne materialy do
krzyzykowania.
Monika

1. Data: 2002-11-15 10:51:32

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"madziula" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Witaj u Nas i rozgosc sie :)))

Dziekuje serdecznie! :-) Jejku, ile wy tu macie ciekawych rzeczy!!!! Ja
chyba oszaleje ;-) czytam, kopiuje posty z linkami... poprostu kopalnia
zlota! Czytam grupe i nie moge wyjsc z podziwu, jak wspolne zainteresowanie
potrafi zjednoczyc ludzi, w dodatku do tego macie tu taka ciepla, serdeczna
atmosfere ze az... jejku, nawet nie potrafie okreslic... poprostu serce sie
cieszy, o!!! :-))

Pozdrawiam goraco :-)
Irena

1. Data: 2002-11-15 10:54:47

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag

> Ja mieszkam w hannoverze i jestem zapalona hafciarka (miedzy innymi).

Oj, Monika, le niespodzianka! :-))) Ja mieszkam nie daleko Hannoveru,
(jakies 35-40
km), moja druga polowa, czyli maz, pracuje w Langenhagen, wiec do H. jest
rzut beretem :-)

> Mozesz tez napisac na priv.

Dzieki, juz lece! :-)))

Pozdrawiam
Irena

1. Data: 2002-11-15 11:35:00

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy serdecznie i cieplutko!
Tu naprawde sa same super dziewczyny.
A jakie uczynne, sama sie na pewno przekonasz.
Pozdrawiam i milego haftowania.
Mirka

m...@s...pl

Uzytkownik "Irene" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> czasopisma polecacie? W ktorych sklepach najlepiej sie zaopatrzac? (nie
> mieszkam w miescie, wiec same rozumiecie ;-))

mam problem (wzorek celtycki)
Kim Anders
Link do programu...przetestujcie
witam:)
patchworkowe koldry - ja chyba oszaleje! :)