mam problem (wzorek celtycki)

1. Data: 2002-11-14 14:52:24

Temat: mam problem (wzorek celtycki)
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
ja jak zwykle po porade do Was. Otoz, wstapilam ostatnio do pasmanterii z
kolezanka i ta zobaczyla te metalizowane nici DMC. I taaaaak bardzo jej sie
to spodobalo. Juz wczesniej zaplanowalam sobie, ze wyszyje jej jakis
celtycki motyw na gwiazdke (ona uwielbia celtyckie klimaty). I tu pytanie. O
ile z wzorkiem nie bede miala raczej problemow, bo troche tego mam, to nie
wiem jak rozwiazac sprawe kolorystyki i pozniej ramki. Ona chce kolor
zielony i zloty (metalizowany oczywiscie). Tak sobie pomyslalam, ze na takim
zlotym tle, to taki zielony wzorek nawet ladnie by wygladal. Ale jak to
pozniej oprawic. Na pewno z passe- partout, ale jaki kolor? No i jaka
pozniej ramka do tego? Brązowa (ciemna) ze zlotym paskiem??? Blagam
pomozcie. Moze macie jakies sugestie....
Pozdrawiam serdecznie
Aga

1. Data: 2002-11-14 20:20:37

Temat: Re: mam problem (wzorek celtycki)
Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozniej ramka do tego? Brązowa (ciemna) ze zlotym paskiem??? Blagam
> pomozcie. Moze macie jakies sugestie....

Hmmm...jak dla mnie- passe-partout tez w zielonym kolorze, ale takim moze
ciemniejszym niz wzor?
A ramka...ech, jakos nie potrafie dobrac...hmm...

Icez/Agnieszka

1. Data: 2002-11-15 15:21:33

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozniej oprawic. Na pewno z passe- partout, ale jaki kolor? No i jaka
> pozniej ramka do tego? Brązowa (ciemna) ze zlotym paskiem???

Po skonczeniu haft idz z nim do sklepu, dobierzesz, mzoe masz w Bialymstoku
Castorame? Tam widzialam olbrzymi dzial, wszystko do oprawiania,
zatrzesienie listewek, passe partout ciete i docinaja na miejscu,
oprawiaja - bylam pod wrazeniem:)

Elzbieta

1. Data: 2002-11-15 16:07:30

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <t...@w...pl> napisała:

> [...]
> Castorame? Tam widzialam olbrzymi dzial, wszystko do oprawiania,
> zatrzesienie listewek, passe partout ciete i docinaja na miejscu,

Castormy tu niet, ale jest Leroy Mer...cos tam, nie pamietam jak sie pisze,
ale taki budowlany, maja dzial z ramkami, bylam juz i oprawialam. I chyba
tak zrobie- dobiore na oko, tylko sie zastanawiam, czy to bedzie ladnie
wygladalo, tzn. ten zloty z zielonym to w sumie pasuje, ale to metalizowane
i sie zastanawiam czy za mocno "nacykane" nie bedzie. No nic, moze jakos to
wyjdzie, zobacze...
dzieki za rade.
Pozdrawiam
Aga z

1. Data: 2002-11-15 22:53:38

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar0d9v$8lm$...@b...bsk.vectranet.pl...
> [...]
> pozniej ramka do tego? Brązowa (ciemna) ze zlotym paskiem??? Blagam
> pomozcie. Moze macie jakies sugestie....

Mi by sie podobalo tak: ramka taka, jaka opisalas i albo zielone passe... i
zlota kanwa
albo raczaj zielona kanwa (ciemniejsza niz haft) i zlote passe..

pozdr
Ilona

1. Data: 2002-11-16 07:58:28

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> napisała:

> Mi by sie podobalo tak: ramka taka, jaka opisalas i albo zielone passe...
> zlota kanwa

Lo matko! A to mi zapodalas pomysl. I na dodatek mi sie bardzo podoba, tylko
skad ja wezme zlota kanwe??? Istnieje w ogole taka?

> albo raczaj zielona kanwa (ciemniejsza niz haft) i zlote passe..

Zielona ciemna kanwa odpada, bo ten zielony metalizowany jest juz bardzo
ciemny i obawiam sie, ze by sie zlewalo.

Dziekuje bardzo za podpowiedzi
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-11-16 08:18:18

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar4tps$9nq$...@b...bsk.vectranet.pl...

> Lo matko! A to mi zapodalas pomysl. I na dodatek mi sie bardzo podoba,
tylko
> skad ja wezme zlota kanwe??? Istnieje w ogole taka?

Ja tylko puscilam wodze fantzji... A moze jakis miod, stare zloto, czy cos w
tym stylu
pozdrowki
Ilona

1. Data: 2002-11-16 08:38:43

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> napisała:

> Ja tylko puscilam wodze fantzji... A moze jakis miod, stare zloto, czy cos
> tym stylu

W hobby studio jest rustico aida, wydaje mi sie, ze ladnie by wygladalo,
pomysle jeszcze chwilke. Moze cos w Bialymstoku znajde...
Jeszcze raz dzieki za rade.
pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-11-16 18:54:07

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze cos w Bialymstoku znajde...
> Jeszcze raz dzieki za rade.
> pozdrawiam
> Aga

W Polskim Lnie na Starobjarskiej kupowałam kiedyś kanwę (naszą polską) o
kolorze "stare złoto". Z ciemnym zielonym dobrze by grało
Balbina

1. Data: 2002-11-16 19:03:49

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Balbina" <l...@w...pl> napisała:

> W Polskim Lnie na Starobjarskiej kupowałam kiedyś kanwę (naszą polską) o
> kolorze "stare złoto". Z ciemnym zielonym dobrze by grało

O wlasnie, wiem gdzie jest Starobojarska, ale moglabys mi dokladniej
wytlumaczyc, w ktorym miejscu znajduje sie Polski Len?
W poniedzialek musze skoczyc do biblioteki, wiec mi to po drodze bedzie.
Pozdrawiam
Aga

Kim Anders
Link do programu...przetestujcie
witam:)
patchworkowe koldry - ja chyba oszaleje! :)
test