Prośba o pomoc

1. Data: 2004-06-27 21:17:10

Temat: Prośba o pomoc
Od: "Ida" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pisze prace mgr o Internecie i bardzo sa mi potrzbne Wasze opinie na temat
kultury Internetu. Bede wdzieczna za wszelkie uwagi, przykłady i
spostrzeżenia dotyczące:

- wpływu Internetu na życie codzienne
- nietypowych przykładów wykorzystania Int.
- wpływu Internetu na stosunki międzyludzkie: przełamywanie nieśmiałości,
nawiązywanie znajomości itp.

z góry wielkie dzięki, pzdr. ida

1. Data: 2004-06-27 21:27:06

Temat: Re: Prośba o pomoc
Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ida" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> pisze prace mgr o Internecie i bardzo sa mi potrzbne Wasze opinie na temat
> kultury Internetu. Bede wdzieczna za wszelkie uwagi, przykłady i
> spostrzeżenia dotyczące:

polecam:
pl.rec.uroda
;))
a poza tym nasze opinie niepotrzebne
ty musisz mieć swoją opinię ;)
poczytaj nas trochę to będziesz ją mieć.

natalia

1. Data: 2004-06-27 21:37:14

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cbne34$bde$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Ida" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> a poza tym nasze opinie niepotrzebne
> ty musisz mieć swoją opinię ;)
> poczytaj nas trochę to będziesz ją mieć.

O nie wiem czy Ty to jest dobry pomysl.... ryzykowna sprawa obserwowac
patologie ;-))))))

1. Data: 2004-06-27 22:31:34

Od: "Ida" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbne34$bde$1@news.onet.pl...

> [...]
> a poza tym nasze opinie niepotrzebne
> ty musisz mieć swoją opinię ;)
> poczytaj nas trochę to będziesz ją mieć.

dzieki ale moze nie chodzi tak bardzo o opinie jak o przyklady z zycia.

1. Data: 2004-06-28 03:45:35

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cbne34$bde$1@news.onet.pl...

> temat

> dzieki ale moze nie chodzi tak bardzo o opinie jak o przyklady z zycia.

zrob tak (kompletny walktrought pierwszego etapu):
1. poszukaj postów ludzi którzy najwięcej piszą,
2. policz czas jaki jest potrzebny do napisania postu (średnio)
3. policz czas jaki jest potrzebny do przeczytaia wszystkich innych postów
4. zastanów się jakie potrzeby zaspokaja internet
5. poukładaj je systematycznie wedlug jakiejś klasyfikacji
6. przeczytaj koniecznie "Sztukmistrza z Lublina" Issaaca Singera
7. zastanów się jescze raz nad wszystkim
8. może w kafejce internetowej?
9. umów się na randkę via gadu gadu
10. pogadaj z Kominkiem, albo z Bluzgaczem (podobno są fajni)
11. idź do kościoła potem (odpowiedniego wyznania)
12. jeśli jesteś niewierząca to zastanów się dlaczego
13. pogadaj z vonBraunem (on może mieć ciekawe pomysły co do metodologii)
14. poszukaj coś o graczach w Final Fantasy (albo innych grach przez
internet)
15. przeczytaj książkę "Samotność w sieci" i napisz maila do autora
16. obejrzyj witrynę http://www.antimult.ru/ a potem http://www.jibjab.com/
17. podyskutuj z kimś na temat wolności wypowiedzi
18. zapal papierosa (jeśli nie palisz, to może koniak? jeśli nie pijesz
koniaku - to napij się czegoś co lubisz, byle było mocne - jeśli nie palisz
ani nie pijesz, zastanów się czy nie pora zacząć)
19. wejdź na na bloga Mani i przeczytaj wszystkie wpisy
20. porozmawiaj z botem
21. poczytaj dyskusje pod artykułami na onecie (albo na czymś takim)
22. wszystko zanotuj na odpowiednich kartkach (albo w programie MindManager
http://www.mindjet.com)
22a. zastanów się czy warto
23. po głebokim namyśle i bardzo ostroznie zagadaj do Tycztoma
24. jeszcze raz dokonaj klasyfikacji
25. zamieść ogłoszenie na Allegro że zlecisz napisanie pracy mgr.
25a. zapytaj Fluera o sieci neuronowe i o zdanie. Przeprowadzi bardzo
ciekawą dyskusję sam ze sobą.
26. wyjedź na wakacje (Tunezja, last minute - lub Ruciane Nida)

koniec pierwszego etapu

(dalej to moze kto inny będzie wiedział)

tyt.

1. Data: 2004-06-28 06:04:12

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jun 2004 23:17:10 +0200, Ida <j...@t...pl> wrote:
> Witam,

> pisze prace mgr o Internecie i bardzo sa mi potrzbne Wasze opinie na temat
> kultury Internetu. Bede wdzieczna za wszelkie uwagi, przykłady i
> spostrzeżenia dotyczące:

Może to okaże się w jakiś sposób przydatne:
http://www.psychologia.apl.pl/punktw-ojinter.htm

pzdr
oTTo

1. Data: 2004-06-28 08:31:02

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" news:cbo40q$6mr$1@news.onet.pl...
> 19. wejdź na na bloga Mani i przeczytaj wszystkie wpisy

koniecznie - muszę zwiększyć statystyki ;D

> 21. poczytaj dyskusje pod artykułami na onecie (albo na czymś takim)

np kurna tutaj http://info.onet.pl/4,15,11,1085957,0,0,forum.html :(

Mań
~~
http://manicore.blog.pl

1. Data: 2004-06-28 08:38:28

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tytus" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 26. wyjedź na wakacje (Tunezja, last minute - lub Ruciane Nida)
>
> koniec pierwszego etapu
>
> (dalej to moze kto inny będzie wiedział)

;))))))
ech, i zów mam ochotę nominować ...
natalia (fanka tytusa??/? ;)))

1. Data: 2004-06-28 18:41:35

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> wrote in

> polecam:
> pl.rec.uroda

O kurwa, dawno mnie tam nie bylo!

Wciaz pisza tam same stare, brzydkie i grube swinie, ktore najlepsze lata
zycia maja za soba i tanimi kosmetykami staraja zakryc swoje
niedoskonalosci?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora na pierwszej randce daje ci dupy.

1. Data: 2004-06-28 18:50:34

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in news:cbo40q$6mr$1@news.onet.pl:

> 1. poszukaj postów ludzi którzy najwięcej piszą,

Dzieki!
hehe

> 6. przeczytaj koniecznie "Sztukmistrza z Lublina" Issaaca Singera

Dobry pomysl.
Pozniej niech jeszcze przeczyta "Jak zostac inteligentna i atrakcyjna
kobieta w 15 minut?"

> 9. umów się na randkę via gadu gadu

Ona pewnie jest pasztetem...
Bo jesli nie jest, to ja chetnie, o ile sama zaplaci za rachunek.

> 10. pogadaj z Kominkiem, albo z Bluzgaczem (podobno są fajni)

Bluzgacz jest fajniejszy, bo ma wiekszego peniola:(

Oto mail do niego: k...@g...pl

> 16. obejrzyj witrynę http://www.antimult.ru/ a potem

A takze www.zyczenie.bractwo.com

Pol roku pracowalem nad ta stronka. Podobno pomogla wielu osobom...

> (dalej to moze kto inny będzie wiedział)

27. Zwal sobie konia
28. Wyjdz na ulice i zajeb portfel jakiejs staruszce
29. Naszczaj na kolumne Zygmunta
30. Zmien, kurwa, temat pracy magisterskiej, jesli juz na samym poczatku
sobie nie radzisz!

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Moja fotka: http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1266772