Prośba o pomoc w temacie wzmocnienie systemu immunologicznego.

1. Data: 2006-01-03 09:54:07

Temat: Prośba o pomoc w temacie wzmocnienie systemu immunologicznego.
Od: "hot_shoe" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Mialem ostatnio kilka kuracji antybiotykami z powodu pecherza. Wyleczyly mnie,
ale przy okazji sypnal mi sie system immunologiczny. W ciagu pieciu miesiecy
po tych kuracjach jestem juz trzeci raz chory (1 raz angina i 2 razy zapalenie
oskrzeli) i znow jedynym sposobem jest antybiotyk (tym razem Augmentin). Jak
wyjsc z tego blednego kola? Kiedys jako nastolatek mialem ten sam problem i
przyjmowalem wtedy jakas szczepionke w postaci kropli do nosa. Nie potrafie
tego znalezc w necie, a pani doktor u ktorej bylem ostatnio nic na ten temat
nie wiedziala. Czy ktos orientuje sie, czy to jeszcze jest na rynku? Pamietam
z ulotki, ze byly to rozne martwe bakterie, ktore system immunologiczny mial
rozpoznawac, uaktwniac sie i dzieki temu wzmacniac.
Jakie sa inne znane metody wzmocnienia systemu odpornosci? Czy leki
homeopatyczne moga tu cos pomoc? A moze nikt sobie tym nie zawraca glowy?
Dzieki temu sprzedaz drogich antybiotykow idzie jak woda. Duze koncerny
farmaceutyczne nie maja chyba interesu w tym, zeby ludzie byli zbyt odporni?
Mam nadzieje, ze mi cos poradzicie.
Pozdrawiam serdecznie,
hot_shoe

2. Data: 2006-01-03 10:03:00

Od: "Monika" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-01-03 12:37:18

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był kiedyś takie francuskie krople o nazwie IRS ale czy to jeszcze istnieje?
nie wiem
Jola

4. Data: 2006-01-03 12:48:43

Od: "hot_shoe" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Był kiedyś takie francuskie krople o nazwie IRS ale czy to jeszcze istnieje?
> nie wiem

Dzieki za info. Czy to jest to:
http://www.solvaypharma.pl/index.php/ida/131

Pzdr,
hot_shoe

5. Data: 2006-01-03 12:51:16

Od: "hot_shoe" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=19760

Przeczytalem wszystko co sie da w temacie homeopatia na tym forum i pomyslalem
sobie, ze przeciez nie szkodzi sprobowac. Tak wiec dzieki za tego linka. Teraz
musze znalezc jakiegos dobrego homeopate na Slasku. Mam nadzieje ze wydusze
cos z googl'a :-)

Pozdrawiam,
hot_shoe

6. Data: 2006-01-03 13:15:46

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na górze na czerwono jest lista homeopatów (ale chyba ze Śląskiem ciężko)

7. Data: 2006-01-03 13:22:19

Od: "hot_shoe" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na górze na czerwono jest lista homeopatów (ale chyba ze Śląskiem ciężko)

Zauwazylem, ale wlasnie nie ma konkretnych namiarow na Slasku. W miedzyczasie
znalazlem w Bielsku-Bialej pania dr. med Katarzyne Bross-Walderdorff.
http://www.homeopatia-klasyczna.pl/index.php
Chyba zastukam za niedlugo do drzwi jej gabinetu.

Pzdr,
hot_shoe

8. Data: 2006-01-03 13:29:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 Jan 2006 10:54:07 +0100, *hot_shoe*
<news:04d9.00000055.43ba49be@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> z ulotki, ze byly to rozne martwe bakterie, ktore system immunologiczny mial
> rozpoznawac, uaktwniac sie i dzieki temu wzmacniac.

To mogło być IRS-19, ale w areozolu, psikane do nosa.
Jedno opakowanie daje się na wiosnę, drugie na jesień.

--
Kaja

znieczulenie w kolonoskopii
zapalenie spojówek + soczewki kont.