Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych

1. Data: 2001-12-13 19:09:17

Temat: Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych
Od: "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem tegorocznym maturzystą i zdecydowałem się na nową maturę. Na część
ustną poziomu rozszerzonego egzaminu z języka niemieckiego muszę przygotować
pracę na następujący temat: ""Dzieci z dworca ZOO". Problemy narkomanii
wśród młodzieży polskiej i niemieckiej - porównaj istotę problemu oraz
podejście władz i społeczeństwa w Polsce i w Niemczech".

Prosiłbym Was o nakierowanie mnie na materiały tyczące się tego tematu
szczególnie oczywiście dotyczące Polski. Byłbym wdzięczny za wszelkie
informacje i uwagi.

Dziękuję z góry.

Rajmund J. Ziaja

------------------------------------
tel. 503412837
www.infopoland.net
www.liceum.of.pl

2. Data: 2001-12-15 00:46:55

Od: e...@A...W.SYGNATURCE (emes) szukaj wiadomości tego autora

oczywiście http://hyperreal.pl/newdrugs/

--
michał sałaban * e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

3. Data: 2001-12-17 19:44:56

Od: "JacKaL" <j...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@A...W.SYGNATURCE> napisał w wiadomości

> oczywiście http://hyperreal.pl/newdrugs/