Prosba o porade

1. Data: 2003-05-22 08:23:31

Temat: Prosba o porade
Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mile Panie mam ogromny klopot i bardzoe Panie prosze o porade. Mam dosc
delikatna skore na twarzy i golenie (niestety zarowno maszynkami typu
Gilette jak i elektrycznymi) sprawia mi naprawde duzy bol. Zastanawiam sie,
czy nie da sie zarostu usowac w inny sposob? Wiem, za sa przerozne kremy
depilujace, woski itp. Bardzo prosze o rade czy i jakie kosmetyki moglbym
sprobowac zastosowac zamiast golenia? Cos, co nie podraznialoby mojej skory
tak, jak ostrza wszelkiego rodzaju maszynek?
Ogromnie prosze o wyrozumialosc i powazne potraktowanie.

--

Mattik

1. Data: 2003-05-22 08:44:42

Temat: Re: Prosba o porade
Od: "Brand New Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mattik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
skory
> tak, jak ostrza wszelkiego rodzaju maszynek?
> Ogromnie prosze o wyrozumialosc i powazne potraktowanie.

A kto powiedzial, ze musisz sie codziennie golic!? Czujesz presje, czy masz
wielka chec sie golic ku wlasnej uciesze?

1. Data: 2003-05-22 09:10:22

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja :) Taka fanaberia :) Chce byc codziennie gladki jak pupa niemowlaka :)

A tak powaznie to mam powody i potrzebe golenia sie codziennie :(

--

Mattik

1. Data: 2003-05-22 10:26:07

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie teraz czytam co sam napisalem i post wyglada tak, jakby jakis
gnojek sobie dowcip robil :)
Na szczescie ( a moze nieszczescie?) tak nie jest. Faktycznie mam cholerny
problem z goleniem, boli mnie to jak ... hmmm ... jak bolacy zab? No mozna
by porownac :( A przy okazji po kazdym goleniu mam policzki i szyje tak
czerwone i palace, ze najchetniej to bym glowe pod kranem z zimna woda
trzymal :( Dlatego raz jeszcze prosze o rade czy srodki do depilacji
(wlasciwie zastanawiam sie nad tymi roznymi kremami) nadaja sie do ...
golenia meskiej twarzy? A moze jakies inne pomysly? Bo wszelkie ulepszacze
dla mezczyzn (pianki, zele, kremy po goleniu, zmiekczacze zarostu, balsamy
"kojace i chlodzace") juz testowalem i tylko w kilku przypadkach samo
golenie bylo troche mniej nieprzyjemne :(

--

Mattik

1. Data: 2003-05-22 11:30:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by porownac :( A przy okazji po kazdym goleniu mam policzki i szyje tak
> czerwone i palace, ze najchetniej to bym glowe pod kranem z zimna woda

Nie sądzę, że pianka lub krem do depilacji były dobrym pomysłem -
podrażniają skórę.
Sądzę, że przy Twojej wrażliwej cerze najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta
u kosmetyczki, która dobierze kosmetyki niepodrażniające skóry - kremy,
balsamy po goleniu pozbawione zapachów i barwników, łagodzące itp.
Na pewno możesz sobie darować wody po goleniu i wody kolońskie.
Ola

1. Data: 2003-05-22 12:31:46

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko widzisz tu nie chodzi o po goleniu (bo to to jestem w stanie przezyc a
poza tym mam taki zel serii AA, ktory rzeczywiscie troche pomaga). Najgorsze
jest samo golenie. Mam wrazenie jakbym zdzieral sobie skore z twarzy.
Dlatego wpadlem na pomysl z kreme do depilacji ... ale jesli one podrazniaja
... hmmm ...

--

Mattik

1. Data: 2003-05-22 13:21:08

Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze cos na wzmocnienie skory na twarzy? ewentualnie sprobuje zelu do
golenia Nivea, bo mi pomogl na podraznienie,swedzenie i pieczenie skory po
goleniu, ktore wystepowaly przy uzywaniu zelu Gilette.

Zbyro.

1. Data: 2003-05-22 13:38:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mattik wrote:

> Mam dosc
> delikatna skore na twarzy i golenie (niestety zarowno maszynkami typu
> Gilette jak i elektrycznymi) sprawia mi naprawde duzy bol.

Mojemu TZ pomogla _trwala_ zmiana na maszynke elektryczna.
Dlaczego pisze trwala? Na poczatku golenie podraznialo skóre równie
mocno jak jednorazowki. Stopniowo dopiero skóra przyzwyczaila sie do
tego i teraz jest ok. Plusy- zniklo uczucie pieczenia, zaczerwienienia,
dlugotrwale plamy po goleniu, skora sie wyrównala, jest gladsza niz po
jednorazówkach, mniej sklonna do wyprysków i wrastania wlosków.
Dodatkowo balsam po goleniu- Nivea i zadnych alkoholowych plynów po
goleniu.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-22 18:48:05

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje za rady. Rzeczywiscie nie testowalem Nivei ... sproboje,
moze pomoze choc troche :)

--

Mattik

1. Data: 2003-05-22 19:20:34

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "kojace i chlodzace") juz testowalem i tylko w kilku przypadkach samo
> golenie bylo troche mniej nieprzyjemne :(

Też Ci więcej nie poradzę niż zmianę kosmetyków... Mój mąż miał okropne
problemy ze skóra po goleniu - pieczenie, swędzenie, wypryski... Pomogło
dłuższe stosowanie całej serii Vichy dla mężczyzn - od pianki, poprzez żel
do mycia twarzy, i jakieś inne specyfiki do kremu nawilżającego.
A próbowałeś się golić maszynkami różnych firm? Może (to tylko pomysł)
spróbuj maszynek dla kobiet? Są ponoć delikatniejsze...
I jeszcze zastosuj raz na jakiś czas jakąś maseczkę łagodząca tylko
delikatną i dla alergików...
Faktycznie, pomysł z kosmetyczką nie jest zły ale nie wiem czy znajdziesz
gabinet gdzie kosmetyczki mają na tyle duże doświadczenie i specjalizują się
w pielęgnacji twarzy męskiej... Ponoć w stolicy są gabinety, które są
ukierunkowane na pielęgnacje twarzy męskiej...
DominikaNM

Effclar K
OT, obiecany skład Fenistilu
Sunsilk-chwale!!!;)