Prosba o rade z niesfornym brzuszkiem :(

1. Data: 2004-08-03 19:54:13

Temat: Prosba o rade z niesfornym brzuszkiem :(
Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem zwiazany z brzuszkiem :) Normalnie nie narzekam na moje cialo
[173 cm wzrostu i 54 kg juz od paru lat] Ale przez ostatni miesiac bylam nad
jeziorem i pracowalam w barze. Jedzonko to byly mrozonki z mikrofali, frytki
i piwko. Przyjechalam do domu, a w pasie zamiast 74 to prawie 80 :-'(
normalnie niemozliwe a waga wskazuje 58 kg!!! Nigdy nie myslalam o
odchudzaniu, kaloriach itp, jadlam w sumie normalnie ale nie tylam nigdzie,
a chociaz chcialabym miec grubsze raczki bo sa naprawde chudziutkie.

Prosba do was, poradzcie mi co mam teraz ze soba robic, bo ja nie mam
zielonego pojecia o tym jak sie zrzuca kg itp. Jakies cwiczenia itp.
Oczywiscie wyrzucam z menu obiadki barowe i teraz bede co rano chodzila po
normalne sniadanko, no i o piwku wieczorem tez chyba zapomne. Bo jak wroce
we wrzesniu to bede hipopotam :( Po prostu chce zeby moj brzuch byl plaski a
nie jakies faldy mi tu niedlugo wyrosna.

Mam nadzieje ze ktoras z was dobrnela do konca :) Dziekuje z gory za dobre
rady.

B*U*R*S*Z*T*Y*N*K*A

1. Data: 2004-08-03 20:33:18

Temat: Re: Prosba o rade z niesfornym brzuszkiem :(
Od: "Rekinek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sex

1. Data: 2004-08-03 20:35:39

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Ania i Darek" <d...@p...pl> napisał(a)
wnews:ceoq8c$dn3$1@node2.news.atman.pl:

> Mam nadzieje ze ktoras z was dobrnela do konca :) Dziekuje z gory za
> dobre rady.

Jakies cwiczonko by sie przydalo? Moze rower?

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-03 20:53:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania i Darek" <d...@p...pl> wrote in message
> [...]
> normalnie niemozliwe a waga wskazuje 58 kg!!! Nigdy nie myslalam o
> odchudzaniu, kaloriach itp, jadlam w sumie normalnie ale nie tylam

Jak zdecydowana wiekszosc kobiet tutaj masz spora nadwage, no ale coz,
dlatego sie ta grupa nazywa "uroda", zebys mogla wraz z kolezankami przy
kosci poczuc sie troche dowartosciowana i piekna, gadajac o kosmetykach jak
naprawde niezle i zgrabne laski na poziomie............
tworzycie tutaj taka grupe wsparcia (kto ogladal "fight club" bedzie
wiedzial o co chodzi) - niechciane przez nikogo poza soba nawzajem..........
Mam jednak nadzieje ze istnieje tu choc 1 procent fajnych lasek, bez
kompleksow, nie obrazajacych i nie oburzajacych sie na byle jaki tekst tylko
dlatego ze je w jakis tam sposob dotyka, na ktory nie reaguja tak
alergicznie ze zlosci i z proba zakamuflowania swoich licznych wad
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-03 21:16:54

Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sex

To juz jest na stale wmontowane w program :)

1. Data: 2004-08-03 23:02:47

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Jak zdecydowana wiekszosc kobiet tutaj masz spora nadwage

AAAAAaaaaaaaaaaaaa, looooooolllll, nie mogę jaka jaaaaazda. Ale palant
:) Ej, to ja z 160 i 53 to w ogóle grubaska na miarę USA jestem.
Suuuuper ;))))))

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-03 23:08:49

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania i Darek wrote:

> [...]
> odchudzaniu, kaloriach itp, jadlam w sumie normalnie ale nie tylam nigdzie,
> a chociaz chcialabym miec grubsze raczki bo sa naprawde chudziutkie.

Oj, tak duzo to to nie jest. Na brzuszek brzuszki ;) Proste, skosne, jak
chcac. Wzmocnic miesnie i tyle. Aha, i nie narzekaj, bo 173/54 to wg BMI
niedowaga...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-03 23:24:16

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania i Darek" <d...@p...pl> wrote :

> [...]
> to byly mrozonki z mikrofali, frytki i piwko. Przyjechalam do
> domu, a w pasie zamiast 74 to prawie 80 :-'( normalnie niemozliwe

nikt nie kazal jesc tego plastiku

> a waga wskazuje 58 kg!!! Nigdy nie myslalam o odchudzaniu,
> kaloriach itp, jadlam w sumie normalnie ale nie tylam nigdzie, a
> chociaz chcialabym miec grubsze raczki bo sa naprawde chudziutkie.

http://www.sfd.pl/forum_104/

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

1. Data: 2004-08-03 23:28:07

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Claygirl" <c...@s...tlen.pl> wrote in message

> AAAAAaaaaaaaaaaaaa, looooooolllll, nie mogę jaka jaaaaazda. Ale palant
> :) Ej, to ja z 160 i 53 to w ogóle grubaska na miarę USA jestem.

A ile masz lat??????
53 kg dla kobiety takiego wzrostu to bardzo duzo wg mnie........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-03 23:33:25

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Claygirl <c...@s...tlen.pl> wrote :

> Ej, to ja z 160 i 53 to w ogóle grubaska na miarę USA jestem.

moze nie na miare USA, ale chuda to ty nie jestes, i idealne BMI
ogolnego wrazenia nie zmieni

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019
Like ninjas, true hackers are shrouded in secrecy and mystery.
You may never know -- UNTIL IT'S TOO LATE.

jaki żel/wosk do nastroszenia włosów krótkich i sztywnych
Solaria
kremy przeciwzmarszczkowe i 25 lat
Guerlain Herba Fresca - dostępne pojemności
[szukam] kosmetyki Laura Vandini