Prośba (szydełko)

1. Data: 2006-11-23 19:52:47

Temat: Prośba (szydełko)
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prośbę czy może któras z Was jest szcześliwą
posiadaczką schematu do tego cuda

http://b.foto.radikal.ru/0602/31496c0dcd9b.jpg

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam Bea

2. Data: 2006-11-23 20:32:18

Temat: Re: Prośba (szydełko)
Od: igulinda <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

julla bea napisał(a):
> Mam ogromna prośbę czy może któras z Was jest szcześliwą
> posiadaczką schematu do tego cuda
>
> http://b.foto.radikal.ru/0602/31496c0dcd9b.jpg
>

> Bardzo prosze o pomoc
>
> Pozdrawiam Bea

oj rzeczywiscie sliczna...ja tez poprosze:)

3. Data: 2006-11-24 07:52:03

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja też, ja też! Też chcę taką śliczność! Pozdrawiam.

4. Data: 2006-11-25 21:27:47

Od: "Psorka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julla bea" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Mam ogromna prośbę czy może któras z Was jest szcześliwą
posiadaczką schematu do tego cuda

http://b.foto.radikal.ru/0602/31496c0dcd9b.jpg

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam Bea
Ja też bym taką chciała, tylko kiedy to zrobię ;))))
Pozdrawiam
Bosia

5. Data: 2006-12-03 06:29:25

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo!

http://img134.imageshack.us/my.php?image=spodnicasz0
.jpg

http://img220.imageshack.us/my.php?image=schematwh0.
jpg

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

6. Data: 2006-12-03 13:10:09

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo!

> [...]

Po obejrzeniu zdjęcia wydaje mi się, że proponowany wzór nie pasuje.
Ta spódnica jest robiona wg mnie z trójkątnych elementów na podstawie kółka:
1 okr. 12 półsupków;
2 okr 12 słupków+1oczko łańcuszka pomiędzy każdym słupkiem;
3 okr. *(łuczki z 3 oczek łańcuszka+półsłupek w oczka poprzedniego
okr.)powtórzyć 3 razy; łuczek z 5 oczek łańcuszka (to na narożniku trójkąta)* to
jest raport, ktory powtórzyć 3 razy - trzy boki trójkąta;
4 okr. na każdym boku trójkąta wykonać: łuczki łańcuszka z 5 oczek nad łuczkami
z 3 oczek z poprzedniego okr., na łuczku z 5 oczek wykonanym w poprzednim okr.
zrobić: półsłupek, 2 lub 3 słupki +2 oczka łąncuszka + 2 lub 3 słupki, półsłupek;
5 okr. łuczki z oczek łańcuszka (5-6) jak komu pasuje liczba oczek, mocowane
półsłupkami na łuczkach z poprzedniego orążenia;
6 okr. jak okr. 5, tylko w tym okrążeniu łączymy poszczególne elementy (oczka
ścisłe lub półsłupki jak kto lubi).
W okr. 5 i 6 nad 2 oczkami pomiędzy słupkami z okr. 4 (nad narożnikem trójkąta)
chyba są robione : słupek 2 oczka słupek zamiast łuku z oczek łąncuszka, ale to
trzeba sprawdzić, gdyz sama tego nie robiłam. Może ktoś zrobi i podzieli sie
informacją jak mu wyszlo/czy mu wyszło :) ?

W narożnikach poszczególne elementy trójkątne są lączone oddzielnym elementem z
12 łuków z oczek łańcuszka (takiej gwiazdki).

Pozdrawiam Penia

7. Data: 2006-12-03 21:21:18

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl napisał(a):

> [...]
>
> W narożnikach poszczególne elementy trójkątne są lączone oddzielnym elementem z
> 12 łuków z oczek łańcuszka (takiej gwiazdki).

A dlaczego niby uważasz, że to jest robione z trójkątów? Nie
twierdzę, że nie... Chociaż, może masz rację kruszyć kopii
nie ma o co ;-)

To zdjęcie jest na tyle niewyraźne, że chyba nie da się
dokładnie odwzorować schematu... A podany przez Monikę
schemat sześciokątny też tu pasuje...

A tak wogóle z łączeniem tych trójkątów byłoby dużo zabawy
:( więc chyba wypróbuje jednak ten sześciokąt, bo nie lubię
takiej dłubaniny... Cierpliwości by mi nie starczyło...
Ale jak kto lubi...

Pozdrawiam
Rablinka

8. Data: 2006-12-03 21:24:08

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl napisał(a):

> [...]
>
> W narożnikach poszczególne elementy trójkątne są lączone oddzielnym elementem z
> 12 łuków z oczek łańcuszka (takiej gwiazdki).

A tak wogóle to dziękuję i Tobie i Monice z Rybnika :)
Z tego Twojego może kiedyś zrobię coś mniejszego, żeby mnie
szlag nie trafił przy łączeniu tych elemencików ;)

Pozdrówka
Rablinka

9. Data: 2006-12-03 22:11:04

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma o co ;-)
> To zdjęcie jest na tyle niewyraźne, że chyba nie da się
Z tego zdjęcia co prawda nie da sie policzyć oczek, ale po wgraniu na komputer i
powiększeniu dość wyraźnie widać sam wzór-jego 'schemat'.
I właśnie wtedy widać, że w środku tego trójkąta jest kółko, co raczej jest
trudne do wydziergania na płatku sześciokąta. Pozatym jak się łączy sześciokąty,
to w miejscu łączenia narożników nie wymagane jest kolejne kółeczko a takie
właśnie widać na zdjęciu.

> A podany przez Monikę schemat sześciokątny też tu pasuje...
Nie mówię, że z podanego schematu nie można zrobić ładnej koronkowej spódnicy,
tylko nie będzie to dokładnie to co na zdjęciu. Można jeszcze zaszzaleć i zrobić
różne kombinacje sześciokątów, ale to już dłuższa zabawa ;-)

> A tak wogóle z łączeniem tych trójkątów byłoby dużo zabawy
> :( więc chyba wypróbuje jednak ten sześciokąt, bo nie lubię
> takiej dłubaniny... Cierpliwości by mi nie starczyło...
> Ale jak kto lubi...
Wiem coś o tym, bluzkę (bez rękawów) z elementów, ktore łączył dodatkowy mały
element dłubałam przez 2 miesiące :(. Efekt jest wspanaiały ale to chowanie
nitek to katorżnicza robota. Powiedzialam sobie, że nigdy więcej takiej i...
następna czeka w kolejce ;-). Dobrze, że nie mam na nic czasu, bo pewnie bym ją
już dłubała.

Miłej dłubaninki.
Pozdrawiam Penia

10. Data: 2006-12-04 19:42:07

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl napisał(a):

> Pozatym jak się łączy sześciokąty,
> to w miejscu łączenia narożników nie wymagane jest kolejne kółeczko a takie
> właśnie widać na zdjęciu.

U mnie za bardzo nie widac, albo ja mam słaby wzrok...

> Nie mówię, że z podanego schematu nie można zrobić ładnej koronkowej spódnicy,

Faktycznie nie mówisz, a co najwyżej piszesz :PPP

> tylko nie będzie to dokładnie to co na zdjęciu. Można jeszcze zaszzaleć i zrobić
> różne kombinacje sześciokątów, ale to już dłuższa zabawa ;-)

Jasne, że można, ale to już wyższa szkoła jazdy a ja
chciałabym gotowy przepis...

> [...]
> następna czeka w kolejce ;-). Dobrze, że nie mam na nic czasu, bo pewnie bym ją

Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektu. Gorzej by było
gdybyś męczyła się a potem się okazało, że Ci się nie podoba...

Koniec końców wypróbowałam ten sześciokąt, ale coś tam jest
niecałkiem tak jak potrzeba i musiałam go modyfikować, bo
się marszczył a i tak za bardzo zadowolona nie jestem...

Może więc jednak te trójkąty... :)
Sama nie wiem już jak robić...

Pozdrawiam
Rablinka

> Miłej dłubaninki.
> Pozdrawiam Penia

prośba o instrukcję do maszyny
[Wrocław] zdjęcia ze spotkania
tt
xxx prośba o schemat barbie, witch lub winx
szydelko swterek