xxx prośba o schemat barbie, witch lub winx

1. Data: 2006-11-22 20:35:20

Temat: xxx prośba o schemat barbie, witch lub winx
Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że zbliżają się święta to pomyślałam sobie, że fajnym dodatkiem do
prezentu dla siostrzency (zwariowanej na punkcie tych lalek) byłby obrazek
lub kilka obrazków z wizerunkiem jej ukochanek barbie, witch lub winx. Sama
niestety nie mogę nic znaleźć,więc liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam
Edyta M.

2. Data: 2006-11-23 07:42:42

Temat: Re: xxx prośba o schemat barbie, witch lub winx
Od: "a&e" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ecia napisał(a):
> [...]
> lub kilka obrazków z wizerunkiem jej ukochanek barbie, witch lub winx. Sama
> niestety nie mogę nic znaleźć,więc liczę na Waszą pomoc.

http://home.euphonynet.be/grillestricot/page238.html
prosze bardzo

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

3. Data: 2006-11-23 08:05:36

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Nov 2006 23:42:42 -0800, "a&e" <a...@o...pl> napisał(a):

>http://home.euphonynet.be/grillestricot/page238.htm
>prosze bardzo

A tu motywy z Witch:
http://sasanka33.fotosik.pl/albumy/16642.html
pzdr.

Pat
===========
"A dinozaury żyły w tych samych czasach co ludzie - przecież Polacy zapamiętali smoka
wawelskiego" Maciej G.

4. Data: 2006-11-24 09:05:07

Temat: Re: xxx pro?ba o schemat barbie, witch lub winx
Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "A dinozaury żyły w tych samych czasach co ludzie - przecież Polacy
> zapamiętali smoka wawelskiego" Maciej G.

dziękuję ślicznie za pomoc
Edyta M.

szydelko swterek
[szydełko] jak się robi z takich włóczek? i chwalę si
[szydełko] aniołki ale po polsku
xxx i wyściółka
Wolanie o pomoc i rade raz jeszcze - flizelina !!!