Re: Prosba - witaminki

Data: 2002-03-21 10:36:58
Temat: Re: Prosba - witaminki
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl>

Użytkownik "violeczka" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a7ccmk$kgg$1@news.onet.pl...
> Przepraszam jezeli Cie urazilam, nie mialam bynajmniej takiego
zamiaru i nie
> czuj sie wstawiony do kata, bo to nie tak. Chcialam jedynie zebys
pomyslal o
> tych ktorzy czytaja odpowiedzi na swoje pytania, a nie sa z branzy.
Musza
> sie paskudnie poczuc kiedy ktos ich traktuje z gory.
> A co do witaminek to calkowicie sie z toba zgadzam.
> Jeszcze raz przepraszam jezeli bylam niemila:)
> Pozdrawiam
> violeczka
Nie ma problemu ;-)zawsze lubiłem mikrobiologów;-)
A tak a propos ginekologów, dziś rano siedziałem w poradni i przyszła
kolejna pacjentka z prolaktinoma, która od 2 lat pałętała się po
różnych gabinetach ginekologicznych z mlekotokiem... Dopiero teraz
trafiła na bardziej łebskiego, który wysłal ją do neurochirurga...
Tylko że ma już pole widzenia ograniczone... grrrr. Jak wróciła ze
zdjęciami, to szef mi kazał ją od razu położyć...
Ludzie, nie bójcie się pytać, nie zwracajcie uwagi na odpowiedzi
frustratów takich jak ja, którzy traktują was z góry. ;-)) Taka
lista, na której różne specjalności mogą się bez zobowiązań
wypowiedzieć, to genialne konsylium... Ktoś może pomyśleć o jakimś
schorzeniu, które specjaliście nie przyjdzie do głowy.
Pozdro
Massai