Prostownica do wlosow

1. Data: 2004-12-28 21:20:57

Temat: Prostownica do wlosow
Od: "Kris" <m...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie do uzytkowniczek prostownic do wlosow.
Czy codzienne uzywanie prostownicy niszczy wlosy?
Czy moze jest tak ze jedne modele sa lepsze do codziennego uzytku a inne
nie.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam

Kris

1. Data: 2004-12-28 22:01:07

Temat: Re: Prostownica do wlosow
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie.
> Bede bardzo wdzieczny za pomoc w tym temacie.

Hej, dużo o tym znajdziesz w archiwum - więc..google:)
PS. myślę że niektóre prostownice sa na pewno lepsze niż inne:) Na pewno te
najtańsze (kilkadziesiąt zł) nie są wiele warte (dosłownei i w przenośni:)
Wg moich wiadomości prostownica powinna byc teflonowa i na parę - ja taką
mam i bardzo sobie chwalę. Najlepiej popytać w sklepach fryzjerskich (a nie
w supermarketach!).
I z moich własnych doświadczeń - lepsza szeroka niż wąska - miałam i jedną i
drugą.Ta wąska doprowadzała mnei do szału długością trwania zabiegu
prostowania - chwytała tak mało włosów że prostowałam się godzinami. Szeroką
robię to w kwadrans:) Ale to tylko moje zdanie, widziałam w sklepach
fryzjerskich bardzo drogie i bardzo wąskie - i wg sprzedawcy są dobre. Wg
mnei nie:D
I również wg mnie - prostowanie się codziennie nie zrobi dobrze włosom.
Nawet jeśli używasz super-profesjonalnego sprzętu. Myślę że raz na jakiś
czas powinno wystarczyć.
Pozdrawiam
Kroofka

1. Data: 2004-12-28 23:10:56

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <m...@u...com> napisał w wiadomości

> Czy codzienne uzywanie prostownicy niszczy wlosy?

IMO tak. Każda 'obróbka cieplna' włosów w jakiś stopniu osłabia je -
uwrażliwia. A codzienne używanie prostownicy to chyba przesada, choć reakcja
jest cechą osobniczą. Może w przypadku mocnych, zdrowych i grubych włosów
prostowanie każdego dnia nie doprowadzi do katastrofy. W każdym razie efekty
pojawiają się stopniowo i powoli. Jak pewnego dnia zaobserwujesz, że włosy
stają się przesuszone, osłabione, matowe, itp. - no to trzeba będzie dać im
odpocząć

> Czy moze jest tak ze jedne modele sa lepsze do codziennego uzytku a inne
> nie.

Na pewno płytki ceramiczne są zdrowsze niż stalowe. Ponadto wspomaganie
parowe,w które są wyposażone niektóre modele, też zmniejsza szkodliwośc i
przyspiesza efekt. Na zdrowy rozum także stosowanie serum prostującego
podczas zabiegu powinno przynieść korzyści. Efekt zostanie osiągnięty
szybciej, więc włosy krócej będą poddane działaniu urządzenia.

I nie wolno zapomnieć o prawidłowej pielęgnacji - regularne stosowanie
odżywek, balsamów i maseczek regenrujących staje się bardzo ważne.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

jak pozbyc sie zapachu perfum?
Baza pod podkład/makijaż - jaka godna polecenia?
Jean Louis Dawid
fryzura na studniówke ??
KOsmetyki do twarzy