Proszę ogrodników-informatyków o pomoc

61. Data: 2002-07-10 13:42:57

Temat: Re: Proszęogrodników-informatyków o pomoc
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:gcpniuo0hjvce25087mndqd3cs7edp3jqu@4ax.com...

> Nie mam poczucia anonimowości, ani uprzywilejowania, ani
> bezkarności, o szczerość mi łatwo/trudno niezależnie od mojego
> podpisu.

Witajac grupe 4 lutego 2001 przedstawilas sie jako Anna Kowalska,
wiec calkiem anonimowa nie jestes. Aczkolwiek takie imie i nazwisko
daje Ci niejako automatyczna anonimowosc :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

62. Data: 2002-07-10 15:26:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości
> Witajac grupe 4 lutego 2001 przedstawilas sie jako Anna Kowalska,

Ta Kowalska????!!!!!
Nooooo, szczęściu nie wierzę!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

63. Data: 2002-07-10 19:19:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta Kowalska????!!!!!
> Nooooo, szczęściu nie wierzę!

Zdradź mi ten szczegół, dlaczego kobiety tak lecą na Ciebie?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

64. Data: 2002-07-10 19:31:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zdradź mi ten szczegół, dlaczego kobiety tak lecą na Ciebie?
> ;-)

A co? Przegapiłeś artykuł o moim aresztowaniu????? :-) Tam jest wszystko!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

65. Data: 2002-07-10 20:06:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co? Przegapiłeś artykuł o moim aresztowaniu????? :-) Tam jest
wszystko!

Akurat mnie nie czciał się otworzyć a potem był anulowany.
Zdradź trochę szczegółów.

66. Data: 2002-07-11 08:47:10

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 09:42:57 -0400, "Michal Misiurewicz"
<n...@n...nospam> wrote:

>Witajac grupe 4 lutego 2001 przedstawilas sie jako Anna Kowalska,

No proszę, jak miło powspominać :-) Troszkę czasu zleciało.

>wiec calkiem anonimowa nie jestes. Aczkolwiek takie imie i nazwisko
>daje Ci niejako automatyczna anonimowosc :-)

No, już o to nie można mieć pretensji :-)
Zresztą nie daje anonimowości, ale i tak jest dość zabawne :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

67. Data: 2002-07-11 08:48:07

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz, odrobinę dyskrecji, proszę

Pozdrawiam, Anula :-)

68. Data: 2002-07-11 08:49:44

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 21:19:02 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Zdradź mi ten szczegół, dlaczego kobiety tak lecą na Ciebie?
>;-)

No i masz, już się rozniosło.
Ech, Janusz...

Pozdrawiam, Anula :-)

69. Data: 2002-07-17 12:25:34

Temat: Re: Proszę Michała
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> Obywatel J.Krzysztof Chiliński prawo traktuje przedmiotowo i czasem
> świadomie je łamie .
> Nie tylko w sprawie rokitnika.
> I się nie boi - ;-))

Powtórzę, Michale, jeszcze raz:
> Jezeli na grupe zwroci sie ktos z pytaniem jak najlepiej krasc
> drzewa, to tez nie zostanie potraktowany dobrze.

i trzymam za słowo.

Pozdrowienia, Jan_jr

70. Data: 2002-07-17 22:22:11

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

Hmmm... Chodzilo mi naprawde o pytanie jak krasc drzewa z cudzego ogrodka.
Czy pozyskanie z natury rosliny chronionej to kradziez? Nie sadze. Aczkolwiek
czyn zabroniony prawem. Roslina zniszczona nie zostala, zmienila tyklo miejsce,
w ktorym rosla. To tak jak w starym dowcipie o czlowieku, ktory znalazl zegarek:
"Ty chodzisz? I ja chodze. No, to pojdziemy razem." A w przepisach o ochronie
przyrody chodzi przeciez glownie o to, zeby tejze przyrody nie niszczyc.

Chyba wiec musze oswiadczyc, ze traktuje JKCh za wspomniany czyn SREDNIO.

Pozdrowienia,
Michal

--

Hortensja