Re: Proszę Michała

From: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Proszę Michała
Date: Wed, 17 Jul 2002 18:22:11 -0400

<j...@p...onet.pl> wrote in message
news:727a.000015a2.3d35623d@newsgate.onet.pl...

> [...]

Hmmm... Chodzilo mi naprawde o pytanie jak krasc drzewa z cudzego ogrodka.
Czy pozyskanie z natury rosliny chronionej to kradziez? Nie sadze. Aczkolwiek
czyn zabroniony prawem. Roslina zniszczona nie zostala, zmienila tyklo miejsce,
w ktorym rosla. To tak jak w starym dowcipie o czlowieku, ktory znalazl zegarek:
"Ty chodzisz? I ja chodze. No, to pojdziemy razem." A w przepisach o ochronie
przyrody chodzi przeciez glownie o to, zeby tejze przyrody nie niszczyc.

Chyba wiec musze oswiadczyc, ze traktuje JKCh za wspomniany czyn SREDNIO.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz