Re: Prosze o pomoc!

From: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prosze o pomoc!
Date: Tue, 30 Dec 2003 02:40:21 +0100

On Mon, 29 Dec 2003 17:26:31 +0100, Paweł wrote in
<0...@n...onet.pl>:

> Za dwa tygodnie musze oddac referat z pedagogiki. Jest wazny bo to co napisze

NTG?

> Szczerze mówiac nigdy nie bylem dobry w pisaniu wypracowan. Nie wiem, ktory z
> tych tematow powinienem wybrac. Z ta nadzieja to wydaje sie, ze mozna lac wode

Wszystko jedno.

> a) analiza pojec i cytaty
> b) mechanizm i funkcjonowanie
> c) wlasne przemyslenia ( tutaj mozna lac wode - :) )

Guzik prawda, najważniejsza część pracy a Ty chcesz o dupie Maryni...

>d) bibliografia, przypisy w
> tekscie

No... i?

> Caly czas mysle o tej nadzieji, ale nie wiem czy bylby to dobry wybor dla mnie.

Każdy który da w efekcie dobrą pracę. A jak sądzę możesz napisać na każdy z
nich.

> Na temat trzeci znalazlo by sie pare ksiazek. Doradzcie prosze. Z gory dziekuje

No to? Masz już bibligrafię... tera trza to przeczytać i pomyśleć.

> za wszelka pomoc.

Ależ nie ma za co.
Słowo.
--