Prosze o pomoc

21. Data: 2005-12-09 17:41:55

Temat: Re: Prosze o pomoc
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Zachwycona zapewne nie będzie. Ale chyba jeszcze mniej zachwycona byłaby w
> sytuacji, gdyby dowiedziała się od osób trzecich. Facet odkrył w sobie
> ciągoty do innej płci niż jego żona i powiedzenie lub nie powiedzenie żonie
> tych ciągot nie zmieni.

Kiedyś rozmawiałam z kimś, kto to przeżył. Kobieta jest stomatologiem i
opowiadała jak niedawno leczyła zęby "przyjacielowi" swego byłego męża.
Stwierdziła: "... po tylu latach patrzyłam na tego chłopca i myślała, że
w sumie.... to rodzina..." ;)

Eulalka

22. Data: 2005-12-09 18:21:00

Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Dec 2005 18:39:28 +0100, Eulalka napisał(a):

> I jesteś w 100% przekonany, że gdyby mieszkała z ojcem to by nie była?
> Kurs dla wróżek ukończyłeś, rozumiem.

Wróżki nie potrzebne, gdy zna się ludzi osobiście i się z nimi rozmawia...

> Na moich oczach rozeszło się kilka rodzin i w niektórych przypadkach
> wyszło to dzieciom na dobre.

Co nie znaczy że tak będzie w tym przypadku.

> A w jeszcze innych wyszłoby, gdyby rodzice
> rozstali sie lata wcześniej, zamiast ciągnąć jakiś idiotyczny cyrk, na
> który patrzą zdezorientowane dzieci i utrwalają sbie wzorce rodziny, w
> której każdy żyje obok siebie.

Zastanawiam się co lepsze z punktu widzenia nauki wyniesionej przez
dziecko. Wzorowanie się na kłótniach domowych, czy na rozwodzących się
rodzicach...

--
_/_/_/_/_/
_/ zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl

23. Data: 2005-12-09 18:59:54

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> napisał(a):

> Bo z tym jest jak z lekiem, jednemu może pomóc, drugiemu zaszkodzić. Znam
> rodzinę, gdzie ojciec mieszka po drugiej stronie ulicy, jednak utracił
> kontakt z córką, która ostatnimi czasy rozpuszczona jest niczym dziadowski
> bicz.

I jesteś pewny, że gdyby mieszkał z nimi nie rozpuściłaby się?
Zaskakujące...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

24. Data: 2005-12-09 19:22:34

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

doc. Zenobiusz Furman napisał(a):

> Zastanawiam się co lepsze z punktu widzenia nauki wyniesionej przez
> dziecko. Wzorowanie się na kłótniach domowych, czy na rozwodzących się
> rodzicach...

Jako dziecko rodziców, którzy powinni się rozwieść 15 lat wcześniej
powiem - lepiej by się rozwiedli niż "obdarowali" dzieci wzorcem
obojętności lub wrogości.

Eulalka

25. Data: 2005-12-09 21:40:09

Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Dec 2005 19:59:54 +0100, siwa napisał(a):

> I jesteś pewny, że gdyby mieszkał z nimi nie rozpuściłaby się?
> Zaskakujące...

Tak jestem pewny. I dla mnie wcale to zaskakujące nie jest, bo znam
(blisko) wszystkich z tej rodziny. Matkę, córkę i ojca.

Idealnie pasuje przysłowie: Gdy kota nie ma...

--
_/_/_/_/_/

26. Data: 2005-12-09 22:03:32

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> napisał(a):

> Tak jestem pewny. I dla mnie wcale to zaskakujące nie jest, bo znam
> (blisko) wszystkich z tej rodziny. Matkę, córkę i ojca.

A ja powiem tak: gdyby ojciec umiał się zająć dzieckiem, a matka je
wychować, to też by nie było problemu...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

27. Data: 2005-12-09 22:35:35

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

doc. Zenobiusz Furman napisał(a):

> Tak jestem pewny. I dla mnie wcale to zaskakujące nie jest, bo znam
> (blisko) wszystkich z tej rodziny. Matkę, córkę i ojca.
>
> Idealnie pasuje przysłowie: Gdy kota nie ma...

O! Co Ty nie powiesz?
To dzieci marynarzy i tych co pracują w delegacji na bank skończa w
rynsztokach?
Ciekawa koncepcja.

Eulalka

28. Data: 2005-12-10 07:05:38

Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Dec 2005 23:35:35 +0100, Eulalka napisał(a):

> To dzieci marynarzy i tych co pracują w delegacji na bank skończa w
> rynsztokach?
> Ciekawa koncepcja.

Dziecko wychowa się samo? LOL

--
_/_/_/_/_/

29. Data: 2005-12-10 07:06:30

Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Dec 2005 23:03:32 +0100, siwa napisał(a):

> A ja powiem tak: gdyby ojciec umiał się zająć dzieckiem, a matka je
> wychować, to też by nie było problemu...

Nie jest to takie proste jak Ci się wydaje...

--
_/_/_/_/_/

30. Data: 2005-12-10 08:49:18

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko wychowa się samo? LOL

Wszystkie dzieci samotnych rodziców, wdów są niewychowane??
Jeszcze ciekawsza koncepcja.

Eulalka

Ankieta
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!
Uciążliwa sąsiadka
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT