Prosze o pomoc!!!!!

1. Data: 2003-02-16 20:02:48

Temat: Prosze o pomoc!!!!!
Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zaskorniaki i bylem u dermatologa i przepisal mi
Benzacne 10% w zelu i mam pytanie do Was czy dobrze dziala ?,bo juz wsumie
czwarty dzien uzywam i jest tak jak bylo:((((,stosowalem wczesniej jeszcze
Davercin w zelu i tez nic nie pomogl.
Pozdrawiam Grupe

1. Data: 2003-02-16 20:29:41

Temat: Re: Prosze o pomoc!!!!!
Od: "Madziarka" <m...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kotek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czwarty dzien uzywam i jest tak jak bylo:((((,stosowalem wczesniej jeszcze

Witaj!
Ja rowniez mialam ten sam problem co Ty.
Bylam u dermatologa, przpisal mi leki zarowno w postaci zeli i innych masci
do stosowania miejscowego, jak rowniez i tabletki aby wspomoc leczenie.
Jednak to nie skutkowalo.
Moj problem z zaskorniakami zakonczyl sie po zabiegu oczyszczania twarzy, w
salonie kosmetycznym.
Tak wiec, jak widzisz leki czasem nie pomagaja na tyle aby sie tego pozbyc.

--
Pozdrawiam Magda GG 3115032
Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.

1. Data: 2003-02-16 21:49:26

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Feb 2003, kotek wrote:

> [...]
> czwarty dzien uzywam i jest tak jak bylo:((((,stosowalem wczesniej jeszcze

Cztery dni to za mało. Poczekaj parę tygodni. Nie licz na to, że wyleczysz
to szybko i bezboleśnie. Byłeś u kosmetyczki?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-17 09:45:28

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kotek" <k...@g...pl> wrote in message
> Mam zaskorniaki i bylem u dermatologa i przepisal mi
> Benzacne 10% w zelu i mam pytanie do Was czy dobrze dziala ?,

nie wiem, jak na zaskorniaki, bo nie mam, ale na ropne wypryski byl
genialny, pieknie zasuszal. Sladu nie ma :))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-17 14:39:09

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

kotek napisał(a):

> [...]
> wsumie czwarty dzien uzywam i jest tak jak bylo:((((,stosowalem
> wczesniej jeszcze Davercin w zelu i tez nic nie pomogl.

Swojego czasu tez uzywalam benzacne i nie zauwazylam zeby zniknely mi po
nim zaskorniaki. W dodatku bardzo wysusza skore. POza tym po czwartym
dniu raczej ciezko zauwazyc roznice. Troche cierpliwosci:)

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-17 14:57:32

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> napisala:

: nie wiem, jak na zaskorniaki, bo nie mam, ale na ropne wypryski byl
: genialny, pieknie zasuszal. Sladu nie ma :))

dokladnie, idealnie wysusza, dwie noce i nic nie ma ;) Nie wiem czy akurat
ten, bo nie pamietam co ja tam uzywalem, ale byl napewno koloru czerwonego
(ten mocniejszy), proponuje stosowac na noc

pzdr

1. Data: 2003-02-17 19:30:49

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest bialy kolorek :)

.com.pl...

1. Data: 2003-02-17 22:56:23

Temat: Odp: Prosze o pomoc!!!!!
Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kotek <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2oqpo$154$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> czwarty dzien uzywam i jest tak jak bylo:((((,stosowalem wczesniej jeszcze

Witam
Ja tez stosowałam Davercin i nic mi nie pomógł, to bardziej pomaga ale na
takie ropne wypryski. Na zaskórniki to bardziej mi pomagał Akneroxid 5. Ale
tez trzeba dłużej używać, bo tak odrazu nie znikną.
Pzdr.

1. Data: 2003-02-24 07:11:38

Od: "magda nowicka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie mam duzego problemu z tym moim najlepszym sposobem są maseczki
drożdżowe po nich skora pieknie wyglada i po problemie

1. Data: 2003-02-24 18:46:08

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy sa te maseczki?
Użytkownik "magda nowicka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> ja nie mam duzego problemu z tym moim najlepszym sposobem są maseczki
> drożdżowe po nich skora pieknie wyglada i po problemie
> Użytkownik "kotek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

.com.pl...

męskie fryzury - katalog
meskie zapachy
ATW kosmetyki
Czy Wy rowniez dostalyscie to o kolagenie ?
[Chwalę Avon] Multi-Boost Daily Vitamin Cream SPF 15