Prosze o rade...

1. Data: 2005-04-24 14:15:20

Temat: Prosze o rade...
Od: Mixer <m...@p...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po nałożeniu cieni na powieki po jakimś czasie cień mi sie ruluje. I to
za każdym razem - myślałam, ze to moze wynikac z kiepskiej jakości
cieni, ale po zakupie kilku innych cieni różnych firm, mam nadal ten
problem :( Kolezanki radziły mi bym na powiekę, przed nałozeniem cieni,
nałozyć puder sypki/w kamieniu albo talk kosmetyczny. Efekt tego jest
taki, ze cień na powiece ruluje mi sie, ale trochę później :(

Co mam zrobić? Prosze poradzcie mi coś...

Z góry dziękuję
Mixer

1. Data: 2005-04-24 14:56:24

Temat: Re: Prosze o rade...
Od: "Aga" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mixer <m...@p...gdynia.pl> napisał(a):

> [...]
> taki, ze cień na powiece ruluje mi sie, ale trochę później :(
>
> Co mam zrobić? Prosze poradzcie mi coś...

Też miałam kiedyś ten problem i wydawało mi się, że to wina cieni. Otóż nie,
wystarczy, podczas makijażu, na powiekę nałożyć podkład i rozprowadzić go
równomiernie a potem koniecznie na zamkniętej powiece (przypilnować aby w
międzyczasie podkład nie zrolował się w załamaniu oka) nałożyć puder sypki i
dopiero na to cień. Efekt murowany, cień na pewno się nie zroluje, chyba, że
taki w kremie, który mi aurat zupełnie nie pasuje :(

Pozdrawiam
Aga z idealnie rozprowadzonym cieniem :)

1. Data: 2005-04-24 16:34:15

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d4g9lo$20lu$1@news.mm.pl,
niejaki(a): Mixer z adresu <m...@p...gdynia.pl> napisał(a):

> Co mam zrobić? Prosze poradzcie mi coś...

Przed nałożeniem cieni używać "Bazy do cieni" firmy ArtDeco.

--
Kaczka, wykąpana w ciekłej parafinie z mieciutką skórką jak pupcia
niemowlaka ;-)

1. Data: 2005-04-25 06:09:55

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> Przed nałożeniem cieni używać "Bazy do cieni" firmy ArtDeco.
Potwierdzam! Jest super, a do tego super wydajna. Nie wysusza powiek, tak
jak podkład oraz sprawia, że kolor cieni jest intensywniejszy.

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-04-25 06:35:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/24/2005 6:34 PM,Użytkownik Kaczka usiadł wygodnie i napisał:

> Przed nałożeniem cieni używać "Bazy do cieni" firmy ArtDeco.

O TAK! Gwarantowane trzymanie się cienia przez kilkanaście godzin :) I
poczytać w archiwum, o co dokładnie chodzi, ale wcześniej zrobić sobie
herbatki, bo czytania będzie sporo.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-25 15:03:12

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaczka" <k...@n...pl> wrote in message
> Przed nałożeniem cieni używać "Bazy do cieni" firmy ArtDeco.

Ja polecam baze pod cienie Lumene, mam bardzo (bardzo) tlusta skore na
powiekach (na szczescie tylko tam) i chanele warzyly sie praktycznie rownie
szybko jak inglot. Ta baza rozwiazala moj problem, polecam goraco!

s_s

http://www.gaspares-home page.de/ Chat / Photo
http://www.gaspares-home page.de/ Chat / Photo
masaże 3miasto