Proszę, poradźcie, co dać na podłogę

11. Data: 2008-02-11 08:47:41

Temat: Re: Proszę, poradźcie, co dać na podłog
Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
news:follj1$fcj$1@inews.gazeta.pl...
> Nie, to miało dużo mniej zbitą strukturę, niż MDF. Jak będę jeszcze kiedy
> w castoramie, to podpatrzę, co to było
Nazywa się to Fine Floor. Na etykiecie jest dziewczynka siedząca na
podłodze. Kojarzy ktoś?

12. Data: 2008-02-21 12:37:31

Temat: Re: Proszę, poradźcie, co dać na podłogę
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może podłoga korkowa rozwiązałaby Twoje problemy (ale trza ja kleić)
Pdr. Mariusz

Co byście polecili, jakie jeszcze produkty

13. Data: 2008-02-21 16:16:41

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Może podłoga korkowa rozwiązałaby Twoje problemy (ale trza ja kleić)
Nigdy w życiu! Miałem ten badziew w wynajmowanej kawalerce i wiem, co się z
nim po latach dzieje

14. Data: 2008-02-22 09:45:02

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

???
Mam tego na piętrze 50m2 ok kilku lat pod testem dzieci i nie widzę
problemu. Możesz napisać więcej?
Pdr. M

15. Data: 2008-02-22 09:59:37

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Korek? Brzydki jak sq.....
JaC

-----

16. Data: 2008-02-22 10:11:30

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

> ???
> Mam tego na piętrze 50m2 ok kilku lat pod testem dzieci i nie widzę
> problemu. Możesz napisać więcej?
To były płytki, dość cienkie - z 3 mm grubości, nie więcej, przyklejane do
podłogi. Zaczęły się łamać, kruszyć i odklejać. Ochyda

17. Data: 2008-02-25 10:51:11

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku też tak myślałem. że brzydki (zależy tez co kto widział i
nazywa korkiem), parkiet za mało elastyczny a paździerzu do domu nie
sprowadzam, więc tylko korek sie nadał.

Troche rzeczy do kupienia - proszę o pomoc ;)
Ogrzewanie podłogowe w łazience
Pralka ładowana od góry - opinie ?
Poszukuje dobrego specjalisty -Projekt +Geodeta
Gres a terakota