Prosze pordzcie mi!!!

1. Data: 2002-12-08 15:11:17

Temat: Prosze pordzcie mi!!!
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Ponawiam moje pytanie bo to dla mnie bardzo wazne.....

Mam takie pytanie: czy wiecie moze jakie firmy produkujace farby do
wlosow maja dekoloranty i w jakich cenach sie one ksztaltuja a ile taki
zabieg(dekoloryzacji) z farbowaniem kosztuje u fryzjera? Moze jest ktos z
Bydgoszczy tak jak ja moglby mi polecic jakis dobry salon fryzjerski.

Aaa i jakie to sa blondy cieple a jakie zimne? Chodzi mi jakies konkretne
nazwy...

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2002-12-08 23:11:32

Temat: Re: Prosze pordzcie mi!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyno,
Napisz następujące rzeczy:
1. Jaki jest Twój naturalny kolor włosów?
2. Jaką farbę (odcień i firma) masz aktualnie położoną na włosach?
3. Czy kładłaś ją sama?
4. Jaki kolor chcesz uzyskać?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-09 17:47:41

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A wiec tak:
1. Moj naturalny kolor wlosow to ciemny blond a wczasie wakacji troszke
jasniejszy od slonca....ale nie duzo..

2. To tak mam na wlosach: najpierw byl na naturalna polozony sredni braz
szfarzkopfa potem na to jasny kasztan opalizujacy L`Oreala i na to dwa razy
byl polozony jasny blond zocisty L`Oreala i z tego wszystkiego mam taki
rudawawy blond tak wlasciwie to ni w piec ni w dziewiec, zle nie wyglada ale
nie charakteru ten kolor

3. tak, zawsze kladl mi ja maz

4. jasny blond ale taki zeby byl w cieplej tonacji, taki ze zlotymi
refleksami

tylko wlasnie jakie to konkretnie sa cieple a jakie zimne???????????????

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2002-12-09 23:00:48

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyno,
Nie potrzebujesz dekoloryzacji, bo rozumiem, że aktualnie masz na włosach
ciemny blond. Jeżeli chcesz uzyskać jasny blond ze złotymi refleksami
proponuje, żebyś zrobiła sobie baleyage u dobrego fryzjera. Szczególnie
polecam Ci farby L'Oreal Professionnal "Majiblond" (są to profesjonalne
farby fryzjerskie - używane tylko w zakładach fryzjerkich).
Jeżeli chcesz mieć ciepły odcień blondu, to najlepiej będzie użyć Lightes
Light Natural Golden Blonde (903). Jeżeli nie masz włosów podatnych na
farbowanie to polecam jeszcze dodać do farby pure platine (środek
rozjasniający) - ale myślę, że o dokładnym dobraniu koloru zadecyduje
fryzjer, kiedy zobaczy Twoje włosy.
Co do ciepłych blondów - są to odcienie złote
Zimne - platynowe
Niestety nie znam dobrego fryzjera w Bydgoszczy, ale wierzę, że takowy musi
być. Pytaj zawsze na jakich kosmetykach pracują - polecam L'Oreal
Professionnal i Goldwell.
Pozdrawiam serdecznie i w razie niejasności służę pomocą
Kasia

Takie dziwne pytanko!!!
cienie Avonu w kamieniu (nie bylo)
Dredy - kilka pytań