Proszę o minutę ciszy,

11. Data: 2003-10-14 13:54:20

Temat: Re: Proszę o minutę ciszy,
Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2003-10-14 14:14:29

Od: "Frank" <frankk@(malpa)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko jest bez sensu,
> Wszystko pogmatwane,
> Jak te winorośle,
> Gąszcza cmentarniane.
> (Jarosław Iwaszkiewicz)
>

> 21 września 2003 roku zmarł Robert Szymczak.

Boże, czemu zabierasz takich ludzi??? Robert miał w sobie tyle siły, tyle
energii, tyle pomysłów...

Frank

13. Data: 2003-10-14 14:46:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek, 14 października 2003 16:14:29 Frank napisał/a w wiadomości
Uwaga - adres ANTISPAM - zobacz stopkę listu!

> Boże, czemu zabierasz takich ludzi??? Robert miał w sobie tyle siły, tyle
> energii, tyle pomysłów...

Myślę, że osoby, które wspominają Zmarłego nie doceniaja liczby osób, które
czytają tę grupę.

Nie wszyscy wiedzą o kogo chodzi. Na przykład ja nie wiem.

Moze ktoś napisałby jakieś wspomnienie? Skoro to był ktoś tak wartościowy,
to chyba mu się to należy, prawda?

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl
Mój adres priv http://www.cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

14. Data: 2003-10-14 15:09:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> [...]
>
> Nie wszyscy wiedzą o kogo chodzi. Na przykład ja nie wiem.
>
> Moze ktoś napisałby jakieś wspomnienie? Skoro to był ktoś tak wartościowy,

Wiesz Adamie w tej chwili trudno zebrać wszystkich wspomnień i myśli.

Roberta poznałem tutaj na grupie trzy lata temu, gdym zawitał na tej
grupie w marcu 2000 roku. Jeszcze w tym samym roku poznałem go na żywo w
Ustroniu na pierwszym zlocie. Było tam 13 osób wsród nich On, pomimo
swojej choroby miał tyle energii aby przyjechać. Dla mnie on tutaj był
od zawsze, pełny energii pomysłów i siły aby żyć. Był twórcą polskiej
myśli o telepracy (www.telepraca-polska.pl), miał liczne wywiady w
gazetach, a także w telewizji. Widział w tym wielkią szansę dla osób
nieełnosprawnych. Próbował założyć grupę dysusyjną o telepracy, niestety
z pewnych powodów nie została ona zarejetrowana. Był człowiekiem ciepłym
i pełni radości, nie bał się się mówić o swych poglądach. Był otwarty na
innych.

On to prez dwa lata z Józkiem organizowali drugi i trzeci Zjazd i
Konferencję w Ustroniu, i też przypadło przejąć po nich pałeczkę, mnie i
Elvisowi, ale także Sylwii, Zasławowii i kupie innym osobom, które
wkładały trud w organzacje spotkań. Teraz bez niego - bez jego pomysłów
będzie nam o wiele trudniej, ale na pewno pozostanie on w naszych
pamięciach.

Co jeszcze ?? - tyle myśli się kołacze po głowie.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

To były też jego dzieła, Roberta Sz. (Robosza):
http://www.proinfo.pl/ustron2001/
http://www.proinfo.pl/ustron2002/
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

15. Data: 2003-10-14 17:34:52

Od: "Majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...brak mi słów nie znałam go dobrze tylko parę maili się wymieniło kiedys
między nami ale z tego co słyszałam to był bardzo wartościowy człowiek....

:(

Sorry że piszę chaotycznie ale nie mam innej możliwości Majka_Cz

16. Data: 2003-10-14 17:38:37

Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-10-14 19:51:07

Od: "Ono" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[i]

--
Maria T.

18. Data: 2003-10-14 21:33:00

Od: Pulsarek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.10.03 22:40, Sylwi@ wystukał[a]:

> 21 września 2003 roku zmarł Robert Szymczak.

Światełko...

--
Agnieszka

19. Data: 2003-10-15 07:40:12

Temat: Re: Prosześ o minuteś ciszy,
Od: NeoN <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article bmf2qn$r0b$...@a...news.tpi.pl, Sylwi@ at
xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm wrote on 13/10/03 22:40:

> Wszystko jest bez sensu,
> Wszystko pogmatwane,
> Jak te winoros´le,
> Gaœszcza cmentarniane.
> (Jaros?aw Iwaszkiewicz)
>

> 21 wrzes´nia 2003 roku zmar? Robert Szymczak.
>
> Wspomnijmy,

[...]
trudno mi jest cokolwiek teraz napisac
przykre, ze tak wspaniali ludzie odchodza.:((
http://wojtekjab.fm.interia.pl/ustron/fot2/f19a.jpg

Wojtek

20. Data: 2003-10-15 08:10:46

Temat: Re: Proszeo o minuteo ciszy,
Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam rozumiec ze na tym zdjeciu jest Rober Szymczak. Jesli tak to ktory?
Pozdrawiam
Andrzej

Porady
tak dla rozrluźnienia