Proszki/zioła na pobudzenie?

1. Data: 2003-05-09 15:13:45

Temat: Proszki/zioła na pobudzenie?
Od: "Zavrat" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chodzę ciągle ospały, kawa już na mnie nie działa, to samo Redbull.
Znacie nazwy jakichś farmaceutyków pobudzających do życia? ;)
Oczywiście łykam różne zestawy witamin i śpię regularnie 8h na dobę.

Kiedyś łykałem Bodymax, ale nie było zmian.

pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2003-05-09 18:22:30

Temat: Odp: Proszki/zioła na pobudzenie?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zavrat <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9gga4$e99$...@l...gazeta.pl...
> [...]
> Oczywiście łykam różne zestawy witamin i śpię regularnie 8h na dobę.
>
> Kiedyś łykałem Bodymax, ale nie było zmian.

..chciałam polecić żeń-szeń, ale właśnie jest to składnik preparatu
Bodymax... :-( ..a na mnie kawa na dłuższą metę działa usypiająco, może
dlatego, że rozszerza naczynia... ...hmm, ciekawe, co jest przyczyną tej
twojej ospałości... ...kontrolowałeś ciśnienie i hormony tarczycy?

Agata

3. Data: 2003-05-09 18:57:52

Temat: Re: Proszki/zioła na pobudzenie?
Od: Tomek Jarzynka <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zavrat wrote:

> [...]
> Oczywiście łykam różne zestawy witamin i śpię regularnie 8h na dobę.
> Kiedyś łykałem Bodymax, ale nie było zmian.

Idz sie moze zbadaj, taka ospalosc i tolerancja na kofeine nie jest
normalna...

Poza tym mozesz sprobowac:
- yerba mate
- efedryny i pochodnych (nie radze)
- modafinilu (jesli masz pieniadze i recepte)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"Kto twierdzi o sobie, ?e szanuje wszystkie idee,
ten og?asza gotowo?? zdrady swoich przekona?.
-- Miko?aj Gomez Davilla"

4. Data: 2003-05-09 19:25:55

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Idz sie moze zbadaj, taka ospalosc i tolerancja na kofeine nie jest
> normalna...

a moze organizm przyzwyczaił sie do kofeiny i wystarczy kilka dni przerwy

> Poza tym mozesz sprobowac:
> - yerba mate
> - efedryny i pochodnych (nie radze)

czy mozesz napisac dlaczego? kilka razy było juz o połaczeniu eca ale jakos nie
było stanowczej krytyki a uzywka ta staje sie bardzo popularna szczególnie jako
wspomaganie przy odchudzaniu oraz jako doping w sporcie amatorskim

5. Data: 2003-05-09 23:32:57

Od: "Marcin" <m...@g...p-nspm-l> szukaj wiadomości tego autora

Zavrat wrote:
> [...]
> Oczywiście łykam różne zestawy witamin i śpię regularnie 8h na dobę.
>
> Kiedyś łykałem Bodymax, ale nie było zmian.

Jeżeli nie dręczy Cię jakaś ukryta choroba, to polecam
następujący sposób na poprawę samopoczucia:
- odrzuć wszelkie preparaty witaminowe i inne "dopalacze",
- co najmniej 1 godz. dziennie przeznacz na spacer, biegi, jazdę na
rowerze lub inny lekki sport - najlepiej wcześnie rano - gwarantuję, że
po miesiącu odczujesz poprawę (ważna jest systematyczność).

Pozdrawiam,
M.

6. Data: 2003-05-09 23:46:07

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może cardiamid-coffein?
ale najpierw się przebadaj, czy przyczyną nie jest przypadkiem coś poważnego

7. Data: 2003-05-10 07:32:01

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zavrat" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oczywiście łykam różne zestawy witamin i śpię regularnie 8h na dobę.
>
> Kiedyś łykałem Bodymax, ale nie było zmian.

a może odstaw wszystkie prochy i używki i idź rano pobiegać? ja tak robię i
jest suuuper :-)

8. Data: 2003-05-11 19:54:24

Od: Tomek Jarzynka <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> jakos nie było stanowczej krytyki a uzywka ta staje sie bardzo popularna
> szczególnie jako wspomaganie przy odchudzaniu oraz jako doping w sporcie

Chcialbys cale zycie leciec na efedrynie? Kuracja ECA owszem (jak ktos
ma silny uklad krazenia), ale nie non-stop, a cyklicznie. 250mg efedryny
na dzien dobry to zadne rozwiazanie. Jest ponoc, wedlug badan, podobnie
szkodliwa dla ukladu krazenia i watroby jak amfetamina, a na centralny
uklad nerwowy dzialanie ma znikome, wiec pobudza slabo. A amfetaminy
chyba juz w dzisiejszych czasach sie nie poleca ma amotywacje i ospalosc...
;)

PS. Poza tym na efedryne, podobnie jak kofeine, rosnie tolerancja.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"Work like you don't need the money.
Love like you've never been hurt.
Dance like nobody's watching. "

9. Data: 2003-05-16 15:34:56

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbys cale zycie leciec na efedrynie? Kuracja ECA owszem (jak ktos
> ma silny uklad krazenia), ale nie non-stop, a cyklicznie. 250mg efedryny
> na dzien dobry to zadne rozwiazanie.

maksymalna dawka efedryny na dobe to 100mg, przy kuracji odchyudzajacej zaleca
sie 40 mg na dobe

> [...]
> uklad nerwowy dzialanie ma znikome, wiec pobudza slabo. A amfetaminy
> chyba juz w dzisiejszych czasach sie nie poleca ma amotywacje i ospalosc...

"jest ponoć" czyli dalej nie ma nic pewnego :)

> [...]
>
> --
> tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

Volcacora z Peru czy Londynu
spuchniete nogi w kostkach
"męty" raz jeszcze
Re: O potrzebie umiaru (być może OT)