Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.sci.farmacja
Subject: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Date: Thu, 13 Sep 2001 08:46:38 +0200
<01c13bb0$be6bc020$59064cd5@-zaplecze> <3...@n...tpi.pl>
<9...@4...com>
<3...@n...tpi.pl>

Wed, 12 Sep 2001 23:01:17 GMT, w <3...@n...tpi.pl>,
f...@p...com (Franz Maurer) napisał(-a):

> Po pierwsze - z wprowadzenia jakiejkolwiek ustawy nie wynika to ze
> jestesmy notowani jak Argentyna.
> Bardziej wynika to z pieniactwa jakie Wasc prezentujesz - madry w
> gembie i tyle.

"gębie".
Lepiej być mądrym tylko w gębie, niż być głupim.
I jakiego pieniactwa? Nie ośmieszaj się. Twoje wycieczki osobiste są
jedynym objawem pieniactwa jakie widzę w tym wątku. Zapewne
spowodowane osamotnieniem w poglądach. Ale to akurat nie dziwne.

> A tu gosciu wyszla ci zwyczajnie sloma z buta...
> No chyba ze jasnowidz jestes i na odleglosc potrafisz powiedziec kto
> moze a kto nie moze mowic o etyce... pewnie tobie oczywiscie wolno...
> A moze tak sie popukac w ta glowke i powiedziec sobie
> "Troche pokory brachu? Moze ja wcale nie jestem taki madry jak mi sie
> zdaje?"

Teraz powinieneś przeczytać ten fragment i domyślić się dlaczego o
etyce i kulturze nie masz zielonego pojęcia. A jeżeli nie
zrozumiesz... zresztą na pewno nie zrozumiesz.

> A czy to nie wy walczycie o wolny rynek?
> No to macie wlasnie wolna amerykanke - kto smaruje ten jedzie.

Nie musisz udowadniać, że nie odróżniasz łapówkarstwa od wolnego
rynku. Już wielokrotnie odowodniłeś, że nie odróżniasz prostych
rzeczy.

> Pacjenci placa... chyba ze _to_ja_im_powiem _ze_moga_placic_mniej_

> Sobie to powiedz, Brachu...

Nie muszę. Czytam Twoje posty. Życzę powodzenia w walce o nowe,
jeszcze lepsze prawo aptekarskie. W końcu (Twoja) rodzina musi jakoś
zagwarantowac sobie dochód. A że kosztem innych... Ciebie to nie musi
ochodzić. Tylko nie p****, że to dla dobra innych. I tak nikt Ci nie
wierzy.

--
Prawdopodobnie w ciagu 2-3 najblizszych lat wyszukiwarki beda placily
autorom odlanianych stron a dodatkowo kazdy czytajacy strone bedzie