Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

1. Data: 2001-09-18 11:00:35

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4dpi$pof$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "stazysta"
>
> Ja nadal wolę żeby lekarz mówił mi ile i jakie lekarstwo mam zażyć
> niż właściciel apteki. Nie możesz tego zrozumieć?

Jesli ktos ma za duzo czasu to moze ze wszystkim jechac do
lekarza... nie kazdy podziela twoje zdanie.

Pozdrawiam

Wojtex

2. Data: 2001-09-20 14:58:20

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Sep 2001 12:22:46 +0200 "Wojtek G." <w...@m...pl>
napisał(a):

>Oczywiscie nie ma nic wspolnego. Natomiast chyba nie zauważyłes, że
>dyskusja przesunęła się w stronę kompetencji aptekarzy i samoleczenia.

IMHO dyskusja w sprawie kompetencji toczy się w świetle zmian, czyli
wymuszania wykształcenia farmaceutycznego na właścicielach.

--
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

paplanina