Protz czy Protztak bo sam nie wiem jak go nazwac?

1. Data: 2004-12-13 15:48:25

Temat: Protz czy Protztak bo sam nie wiem jak go nazwac?
Od: p...@v...pl (max) szukaj wiadomości tego autora

niedawno napisalem krotki tekst z zapytaniem o porady w sprawie
toksycznosci
mego zwiazku i nie wiedziec czemu wyzej wymieniony Protz zaczal mnie
opierdalac brzydko mowiac ze zachowuje sie jak nastolatek a nie jak
dorosly
facet i wlasnie mam ochote sie z nim skonfrontowac bo niewiem na ile
wielkim
ignorantem i burakiem trzeba byc zeby pisac do ludzi takie rzeczy co on do
k... nedzy sobie wyobraza ze kim jest pieprzona wyrocznia i moze ot tak
oceniac ludzi ja tu przyszedlem w dobrej wierze poniewaz chcialem cos
zrobic z
wlasnym zyciem ale nie jestem w stanie spojzec na nie obiektywnie ale nie
oczekuje zeby mnie ktos klepal lub mowil jaki to ja jestem biedny, bo nie
jestem sam sobie zawinilem w zyciu, przyszedlem zeby uzyskac porade i nie
powiem wielu ludzi mi poradzilo z wyjatkiem tego zlamasa. Napisal mi ze od
czterch lat zyje w zwiazku i jest szczesliwy to ja mu do cholery zycze
zeby to
szczescie trwalo jak najdluzej bo jezeli sie znajdzie w sytuacji takiej
jak
moja ze o kazdy dzien musze walczyc i nigdy nie jestem pewny co bedzie
dalej
to bedzie lezal i kwiczal i wtedy bedzie tez wchodzil na takie fora i
prosil
dobrych ludzi o rady poniewaz nie jest w stanie sam sobie z tym poradzic.
Nazwal mnie masochista poniewaz tkwie w takim toksycznym zwiazku ale
jezeli
tak uwaza to nigdy nie poznal pojecia milosci głąb jeden. Zastanawiam sie
czy
przynosi mu radosc ponizanie ludzi ktorzy potrzebuja pomocy, czy wyciaga z
tego jakas przyjemnosc a moze go to podnieca bo juz k... sam nie rozumiem
jakim głąbem do kwadratu trzeba byc zeby takie rzeczy robic, k...
czlowieku
zastanow sie mozesz zrobic tym komus krzywde bo nie wszyscy beda na tyle
silni
psychicznie zeby zniesc taka krytyke. Jeszcze jedno co on tu wlasciwie
robi
skoro do k... nedzy jest taki szczesliwy? Jezeli macie ochote sie
wypowiedziec na ten temat to bardzo prosze chcialbym uslyszec wasze zdanie
na
temat "kolegi" z grupy wsparcia do choery jezeli on znato pojecie a jezeli
nie to
zapraszam do zajzenia na strony slownika.
przepraszam za wszystki wulgaryzmy troche mnie ponioslo
max

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

1. Data: 2004-12-13 15:54:18

Temat: Re: Protz czy Protztak bo sam nie wiem jak go nazwac?
Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla max:

> [...]
> mego zwiazku i nie wiedziec czemu wyzej wymieniony Protz zaczal mnie
> opierdalac brzydko mowiac ze zachowuje sie jak nastolatek a nie jak

protz sie pomylil, nie zachowujesz sie jak nastolatek. zachowujesz sie
jak gupia cipa.

--
Damn the language

1. Data: 2004-12-13 16:00:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

[cut]

Tycztom powinien się od Ciebie uczyć, jak zmieścić myśl w jednym zdaniu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-13 16:01:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "max" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> [cut]
>
> Tycztom powinien się od Ciebie uczyć, jak zmieścić myśl w jednym zdaniu :)

Sorry - w trzech zdaniach :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-13 16:06:36

Od: p...@v...pl (max) szukaj wiadomości tego autora

no coz moze kazdy ma prawo do swojego zdania ja tez a traktowanie mnie jak
nastolatka lub jak ty to pieknie ujales cipy jest troche nie fair i mam
prawo
do piprzonej zlosci bo wierz mi ja juz mam dosc stresow w zyciu ja nie
potrzebuje zeby mnie ktos opieprzal wystarczajaco dobrze dalo mi w kosc
zycie wiec wybacz ale mam prawo do zlosci.
max

1. Data: 2004-12-13 16:10:02

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

Jak chcesz tutaj pisać musisz się szybko uodpornić:)
Nie ma co się unosić, bo tylko szybko sobie wyczerpiesz zapas przekleństw, a
innym cierpliwość:). No chyba że potrafisz to robić tak jakoś ciekawie;)

Aska

1. Data: 2004-12-13 16:17:50

Od: p...@v...pl (max) szukaj wiadomości tego autora

powiem szczerze ze ogolnie mnie ruszaja takie rzeczy ale tu chodzilo o
moje
zycie i troche sie tu obnazylem a kolega troszke mnie zeszmacil wiec
wybacz
ale nie potrafilem inaczej bo jak juz napisalem zycie dalo mi przez
ostanie
pol roku zdrowo w dupe wiec...

1. Data: 2004-12-13 16:20:20

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla max:

> ... mam prawo do zlosci.

no i co z tego?

--
Damn the language

1. Data: 2004-12-13 16:22:35

Od: p...@v...pl (max) szukaj wiadomości tego autora

mnjiodek w news:cpkfer$i8u$1@inews.gazeta.pl :

> Głupia wrotka dla max:

> no i co z tego?

> --
> Damn the language

no coz moja odpowiedz bedzie prosta: nic
a jakie ty masz prawo do nzywanie mnie cipa??

1. Data: 2004-12-13 16:47:41

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla max:

> a jakie ty masz prawo do nzywanie mnie cipa??

bo masz prawo i obowiazek to wiedziec...

--
Damn the language

Załamanie.
nie bede marudzic
co moge zrobic zeby nie byc toksyczny w zwiazku???
[OT] Pod rozkminke
dziewczyna urodzona 2.I lub 22.VI 1984r.